Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Aimed Shot og Multishot blir beregna fra weapon damage og speed.

Om du bruker de 2 skilza ofte vil det lønne seg med treige guns/buer, enkelt og greit.

 

"Raske Ranged weapons critter mer og de har lavere damage enn de med tregere speed. selv om de har rask speed så skyter de mer i Arrows og tar vel ikke så mye mindre/mer hp enn Slow'e Ranged weapons"

 

O RLY? (skjønte ikke en dritt :) )

5394288[/snapback]

 

 

Noe sånt som

 

Raske våpen critter meir innanfor ein viss tidsperiode, men har lågare damage og brukar meir piler, enn treige våpen.

5394799[/snapback]

Så egentlig var han enig med meg i at treige våpen=win? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aimed Shot og Multishot blir beregna fra weapon damage og speed.

Om du bruker de 2 skilza ofte vil det lønne seg med treige guns/buer, enkelt og greit.

 

"Raske Ranged weapons critter mer og de har lavere damage enn de med tregere speed. selv om de har rask speed så skyter de mer i Arrows og tar vel ikke så mye mindre/mer hp enn Slow'e Ranged weapons"

 

O RLY? (skjønte ikke en dritt :) )

5394288[/snapback]

 

 

Noe sånt som

 

Raske våpen critter meir innanfor ein viss tidsperiode, men har lågare damage og brukar meir piler, enn treige våpen.

5394799[/snapback]

Så egentlig var han enig med meg i at treige våpen=win? :cool:

5395104[/snapback]

Han sa seg egentlig ikke enig, mer at det var samma hva man hadde +/- :thumbup:

Men såklart, fler spikes er bare bra :cool:

Lenke til kommentar

i PvP vil jeg selv tro at en Rask bow er best. det har vel også noe å si hvem du er i PvP men. en Spellcaster, meele eller Ranged.

 

Duelerer/PvP mot f.eks en warriors så går jo han Meele. da er det bra å han en rask bow sånn at du skyter så mye piler som mulig. alt fra Scorpid sting, arcane shot osv

Lenke til kommentar

Jeg spurte en GM jeg, virker som pet blir like fort sint ute av combat som i combat nå etter patchen, gjett hva jeg fikk til svar?

 

This is working as intended, perhaps you could try asking another player about this feature?

 

LRN2READ!

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Hva syns dere om den nye Graphicen til Dragonsstalker da? (ja jeg kan ikke uttale det fordømte Graphic order) Jeg syns Shoulderne burde bli Større (Giantstalker size!) og ikke fult så ehh Lilla! kanskje noe svart ellere noe mørkt. skal legge til wt bilde kanskje blått men jeg liker gult :blush:

Endret av Ade
Lenke til kommentar

hei, jeg er ganske fersk på Wow, og har en Hunter, lvl 23. Har enda ikke funnet ut av hva disse "training points'a" er til.. leste her i stad at du kan trene dyret ditt med dem.. men har ikke funnet ut av hvor.. er det en egen trener for det, eller er det en plass du går inn på i en meny eller no?? noen råd om noen bra "super-dyr"??

 

_takker

Lenke til kommentar

Hei K_Forb!

Training points får du først og fremst når du levler men du kan også få training points ved å nå høyere loyalty levler (noe som petet ditt har) Disse taining pointsene kan du bruke på forskjellige pet skills som petet ditt kan bruke (nesten som dine egne skills) Max taining points et pet kan ha er 300 på lvl 60 (bare så du er klar over det) så du får ikke valgt alt :)

De forskjellige pet skillsene man kan lære er: (disse skillsene kan man bare lære av å tame forskjellige dyr og ha dem en stund. Skjekk http://www.goodintentionsguild.info/hunters# for mer info om hvor du kan skaffe de foskjellige skillsene)

Også merk deg at ikke alle pet typer kan lære alt F.eks bear og cat!

Claw

Shreech

Dash

Bite

Cower

Growl

Dive

poison

Prowl

og mye mer (blir litt mye hvis jeg skulle skrivd opp alle)

Også en rekke andre skills som du kan få kjøpt av Pet trainer.

Stamina

Frost Resistance

Fire Resistance

Shadow Resistance

Armor

Nature resistance

Arcane Resistance

Hvert av disse pet skillene koster poeng og de som man får kjøpt av pet trainer koster også penger.

mvh Adey :cool:

Endret av Ade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...