Iver. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Nå har nesten alle klassene en egen tråd, og det er dårlig gjort at vi ikke har en. Så her kan alt innenfor hunter diskuteres, talentbuild, DPS, mana, Health, alt! Endret 24. februar 2007 av Iver. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvilken talen build er best for en hunter som skal satse pvp? Jeg har selv en hunter i lvl 46 og er litt irretert over at en har liten eller ingen muligheter å komme seg på avstand for å skyte piler på andre spillere. Har satsa litt på melee pga dette, men det går seff ut over ranged:( Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Så på denne builden, er den noe god? Class: Hunter Level: 60 Beast Mastery Talents (5 points) Improved Aspect of the Hawk - 5/5 points Increases the Ranged Attack Power bonus of your Aspect of the Hawk by 20%. Marksmanship Talents (36 points) Efficiency - 5/5 points Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 10%. Improved Hunter's Mark - 5/5 points Increases the Ranged Attack Power bonus of your Hunter's Mark spell by 15%. Lethal Shots - 5/5 points Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%. Aimed Shot - 1/1 point An aimed shot that increases ranged damage by 70. Level 28: 125 damage Level 36: 200 damage Level 44: 330 damage Level 52: 460 damage Level 60: 600 damage Improved Serpent Sting - 5/5 points Increases the damage done by your Serpent Sting by 10%. Mortal Shots - 5/5 points Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%. Hawk Eye - 3/3 points Increases the range of your ranged weapons by 6 yards. Scatter Shot - 1/1 point A short range shot that deals 50% weapon damage and confuses the target for 4 seconds. Any damage caused will remove the effect. Ranged Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with ranged weapons by 5%. Trueshot Aura - 1/1 point Increases the Ranged and Melee Attack Power of party members within 30 yards by 30. Level 50: 45 Attack Power Level 60: 60 Attack Power Survival Talents (10 points) Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. Improved Wing Clip - 5/5 points Gives your Wing Clip ability a 20% chance to immobilize the target for 5 seconds. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg tror det allerede finnes en huntertråd, søk litt. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Den builden er nice, men jeg ville satt de 10 poenga på survival på Markmanship i stedet. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hunter pvp-build: Marksmanship Talents (31 points) # Improved Concussive Shot - 5/5 points Gives your Concussive Shot a 20% chance to stun the target for 3 seconds. # Efficiency - 5/5 points Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 10%. # Lethal Shots - 5/5 points Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%. # Aimed Shot - 1/1 point An aimed shot that increases ranged damage by 70. Level 28: 125 damage Level 36: 200 damage Level 44: 330 damage Level 52: 460 damage Level 60: 600 damage # Mortal Shots - 5/5 points Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%. # Hawk Eye - 3/3 points Increases the range of your ranged weapons by 6 yards. # Scatter Shot - 1/1 point A short range shot that deals 50% weapon damage and confuses the target for 4 seconds. Any damage caused will remove the effect. # Ranged Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with ranged weapons by 5%. # Trueshot Aura - 1/1 point Increases the Ranged and Melee Attack Power of party members within 30 yards by 30. Level 50: 45 Attack Power Level 60: 60 Attack Power Survival Talents (18 points) # Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. # Lightning Reflexes - 3/3 points Increases your Dodge chance by 3%. # Improved Wing Clip - 5/5 points Gives your Wing Clip ability a 20% chance to immobilize the target for 5 seconds. # Entrapment - 5/5 points Gives your Immolation Trap, Frost Trap, and Explosive Trap a 25% chance to entrap the target, preventing them from moving for 5 seconds. De minimale dps-økningene du får av "Improved Aspect of the Hawk" og "Improved Hunter's Mark" er ikke verdt det. De to siste poengene anbefaler jeg å sette enten i "Deterrence" eller i "Improved Freezing Trap". Eventuelt kan du fjerne "Trueshot Aura" for å få "Counterattack". De to talentene i denne builden som (jeg synes) du kan forandre på er "Entrapment" og "Trueshot Aura" hvis du heller ønsker å gå dypere inn i survival. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ok, takker Edit: Hva med å sette de 2 poengene som er til overs i Improved Serpent Sting? Eller kanskje barrage er bedre? Endret 20. juli 2005 av Meendel Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Pet spørsmål: Er det hensiktsmessig og ha Cower og Growl på auto, på en gang? Eller bruker man den ene til å få aggro over til pet'et og den andre til å ta aggro av pet'et? Eller tar det aggro av/på deg, som hunter? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Pet spørsmål: Er det hensiktsmessig og ha Cower og Growl på auto, på en gang? Eller bruker man den ene til å få aggro over til pet'et og den andre til å ta aggro av pet'et? Eller tar det aggro av/på deg, som hunter? growl gir aggro til pettet cower fjerner litt aggro fra pettet edit: hunter har et skudd som skaper extra aggro, og så har de feint som reduserer aggroen Endret 27. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Pet spørsmål: Er det hensiktsmessig og ha Cower og Growl på auto, på en gang? Eller bruker man den ene til å få aggro over til pet'et og den andre til å ta aggro av pet'et? Eller tar det aggro av/på deg, som hunter? growl gir aggro til pettet cower fjerner litt aggro fra pettet edit: hunter har et skudd som skaper extra aggro, og så har de feint som reduserer aggroen Takk for at du klarnet opp i det Ergo: Growl for solo questing/grinding og Cower hvis man f.eks. slåss i group med warrior - som man vil skal ha aggro. Ja, det skuddet heter vel Distracting Shot, har ikke fått stort bruk for det enda da.. Kanskje hvis pettet er iferd med å dø og jeg vil ta aggroen isteden.. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Beast Mastery Talents (31 points) # Endurance Training - 5/5 points Increases the Health of your pets by 10%. # Improved Aspect of the Hawk - 2/5 points Increases the Ranged Attack Power bonus of your Aspect of the Hawk by 8%. # Improved Aspect of the Monkey - 3/3 points Increases the Dodge bonus of your Aspect of the Monkey by 3%. # Bestial Swiftness - 1/1 point Increases the outdoor movement speed of your pets by 30%. # Unleashed Fury - 5/5 points Increases the damage done by your pets by 10%. # Thick Hide - 2/5 points Increases the Armor rating of your pets by 4%. # Improved Mend Pet - 2/2 points Increases the amount healed by your Mend Pet spell by 10%. # Ferocity - 5/5 points Increases the critical strike chance of your pets by 15%. # Frenzy - 5/5 points Gives your pet a 100% chance to gain a 30% attack speed increase for 8 seconds after dealing a critical strike. # Spirit Bond - 1/1 point Every time your pet strikes an enemy, you gain 20 health. Marksmanship Talents (11 points) # Improved Concussive Shot - 2/5 points Gives your Concussive Shot a 12% chance to stun the target for 3 seconds. # Efficiency - 3/5 points Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 6%. # Lethal Shots - 5/5 points Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%. # Aimed Shot - 1/1 point An aimed shot that increases ranged damage by 70. jeg Har ikke så mye problemer i pvp med denne builden. Svar til jackrabbiten: hehe, jeg gjorde en skrivefeil. Endret 28. august 2005 av [MarL] Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg må bare spørre... hvorfor i helv*** går du for 6% mindre manacost på de av skuddene som koster mana framfor en 3% critøkning med ranged? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det sies at med de nye skillsa til hunter (patch 1.7) at de bl.a. kan oppnå en ekstra +5 critt? I hvilket tre er det og hva heter det? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hunter talent three 1.7 Der kan du se det nye treet. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hmm.. Det går ikke å både få Trueshot Aura og Killer Instinct nei... Hvilken build vil gi deg mest crit chance? Jeg føler at Trueshot Aura vil være mer verdt i form av DPS over tid, enn de 3 ekstra poengene i Killer Instinct.. Så foreløpig tenker jeg på en 31/20 build.. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ta heller 0 21 30. Får du 15% mer agi. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 er denne builden bra? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg lurer på hvordan virker Spirit Bond? Er det en skill du aktiverer i f.eks 30 sec med 5 min cooldown? Eller er det en passiv skill som fungerer så lenge du har pet'en ute? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 er denne builden bra? Scatter Shot er vel bedre enn Wyvern Sting mtp PvP ettersom jeg har forstått.. men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 er denne builden bra? Scatter Shot er vel bedre enn Wyvern Sting mtp PvP ettersom jeg har forstått.. men jeg vet ikke... 4 sekunder confuse mot 12 sekunder stunning med 600 nature damage? Vel, jeg synes ihvertfall valget er enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå