Gå til innhold

Skifte Eeprom, hvordan?

Chaqwa

Anbefalte innlegg

Hvordan skifter man EEPROM? Det står et guid om det i XS, men det skjønte jeg ikke mye av. Kan noen vennligst sette opp en liste over ting man skal gjøre? Helst trinnvis, sånn at det blir lettere for meg å skjønne :D

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe no problemos amigos :D;):p

Først trenger du en EEProm leser/skriver..kan kjøpes her :p + et 9 volts batteri (du finner dem i røykvarsler'n te mor :D:p)

så avlodder du eeprom chippen fra den xbox'n du vil ha fila fra setter den i programmer'n å kopierer den over på pc, setter den nye eeprom brikka i og flasher den med den fila du vil ha på den.. fot i mose :p

Lenke til kommentar
Hvordan skifter man EEPROM? Det står et guid om det i XS, men det skjønte jeg ikke mye av. Kan noen vennligst sette opp en liste over ting man skal gjøre? Helst trinnvis, sånn at det blir lettere for meg å skjønne :D

Takk på forhånd

Trinnvis guide finner du på xboxscene (veldig bra forklart).

Bruk configmagic final 2.6 (tror den heter det), ikke last ned den som heter configmagic .... source.

Lenke til kommentar

Tror jeg skjønner det nå...

Jeg skal kopiere EEPROMEN(som jeg har skaffet) over til DATA directory i ConfigMagic og overwrite den gamle EEPROMEN som allerede er der. Da er det bare å følge guiden også låse harddisken på slutten.

Riktig? :p

Lenke til kommentar
Tror jeg skjønner det nå...

Jeg skal kopiere EEPROMEN(som jeg har skaffet) over til DATA directory i ConfigMagic og overwrite den gamle EEPROMEN som allerede er der. Da er det bare å følge guiden også låse harddisken på slutten.

Riktig? :p

Hvis du følger guiden nøye så går det helt sikkert bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...