Chaqwa Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvordan skifter man EEPROM? Det står et guid om det i XS, men det skjønte jeg ikke mye av. Kan noen vennligst sette opp en liste over ting man skal gjøre? Helst trinnvis, sånn at det blir lettere for meg å skjønne Takk på forhånd Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hehe no problemos amigos Først trenger du en EEProm leser/skriver..kan kjøpes her + et 9 volts batteri (du finner dem i røykvarsler'n te mor ) så avlodder du eeprom chippen fra den xbox'n du vil ha fila fra setter den i programmer'n å kopierer den over på pc, setter den nye eeprom brikka i og flasher den med den fila du vil ha på den.. fot i mose Lenke til kommentar
zarz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvordan skifter man EEPROM? Det står et guid om det i XS, men det skjønte jeg ikke mye av. Kan noen vennligst sette opp en liste over ting man skal gjøre? Helst trinnvis, sånn at det blir lettere for meg å skjønne Takk på forhånd Trinnvis guide finner du på xboxscene (veldig bra forklart). Bruk configmagic final 2.6 (tror den heter det), ikke last ned den som heter configmagic .... source. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ifølge denne guiden så skal jeg ha DATA directory, hvor finner jeg den? I backup filen? Endret 24. juli 2005 av Spidy Lenke til kommentar
zarz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg tror med ganske stor sikkerhet at du skal finne den DATA mappen i ConfigMagic som du må laste ned.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Tror jeg skjønner det nå... Jeg skal kopiere EEPROMEN(som jeg har skaffet) over til DATA directory i ConfigMagic og overwrite den gamle EEPROMEN som allerede er der. Da er det bare å følge guiden også låse harddisken på slutten. Riktig? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 åja skjønner vi snakker bare om selve fila..ikke om brikka Lenke til kommentar
zarz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Tror jeg skjønner det nå...Jeg skal kopiere EEPROMEN(som jeg har skaffet) over til DATA directory i ConfigMagic og overwrite den gamle EEPROMEN som allerede er der. Da er det bare å følge guiden også låse harddisken på slutten. Riktig? Hvis du følger guiden nøye så går det helt sikkert bra. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det du skal laste ned heter ConfigMagic v1.6 FINAL. Den er tryggest å bruke + lettest Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Det du skal laste ned heter ConfigMagic v1.6 FINAL. Den er tryggest å bruke + lettest Nå er den installert Lenke til kommentar
zarz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du får prøve å unngå å få den nye banna igjen slik jeg ikke klarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå