nitja Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg vurderer å flytte til Svalbard nå til høsten for å gå ferdig videregående der. Er det noen som har bodd/bor der som kan fortelle litt om hvordan det er eller hva man bør være forberedt på? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 En i klassen min hadde bodd der i 1 år, han sa det va mye skuter Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 svalbard har bodd der, og er så vidt jeg vet på ferie der for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 du slipper momsen, kjekke saker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 du slipper momsen, kjekke saker er det ikke null skatt der også a? eller var det før? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ei venninne bodde der i 3 mnder. Hun kjedet seg veldig.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 det er det som er så fint med å være über nerd, Stine.. det er det samma om du sitter i indre mongolia, svalbard eller Oslo sentrum, så lenge du har skikkelig internett tilkobling sitter man jo bare forran skjermen uansett Lenke til kommentar
nitja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 fint å høre at folk har vært der og sånn.. men jeg er mer interessert i hvordan det var der.. ikke bare om det var kjedelig eller ikke, men om man blir godt motatt. og hva man kan bedrive tida med der borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå