striker83 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Håper noen har en løsning på mitt problem! Jeg har nettopp kjøpt et creative audigy2 zs kort (bulk). Jeg bruker os win 98se, men dette skal ikke være noe problem ifølge creative selv. Det som skjer når jeg prøver å installere driverne, fra den medfølgende drivercd'en, er at det kommer en feilmelding om at den ikke finner hardware til driverne. Det som er merkelig er at når jeg starter maskina, oppdager windows at det finnes nytt maskinware. Jeg har integrert lydkort på hovedkortet, men det sluttet å funke for en 2 måneders tid siden, så det er derfor jeg kjøpte nytt lydkort. Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg. Det er så utrolig irriterende å ha kjøpt noe som ikke funker... Hjelp mottas med stor takk edit: dette problemet løst, men et nytt har opp stått! se mitt siste innlegg! Endret 19. juli 2005 av striker83 Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har du prøvd å slå av det integrerte lydkortet i BIOS? Mulig det er det som er problemet Lenke til kommentar
striker83 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Nå er det gjort og fikk lagt inn driverne og trodde alt var ok. Men jeg får fortsatt ikke spille av lyd gjennom programmer. Det var derfor jeg kjøpte ny lydkort for at jeg trodde at det var det integrerte lydkortet som tok kveld. Men jeg får fortsatt feilmeldinger i avspillingsprogrammer, som f.eks. i winamp: "MMSYSTEM032 Det angitte formatet kan ikke oversettes eller støttes ikke. Bruk funksjonen Muligheter til å vise formatene som støttes." Er det kanskje noe galt med windows ? Endret 19. juli 2005 av striker83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå