LG_91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Syns ikke pocket Bike er noe fett.Dårlig og kjøre, bråker noe jævlig, blir fort ødlagt. Og er dessuten ulovlig. 4531032[/snapback] Helt enig, en kompis har en, Til å begynne med synes jeg det var tøft. Men jeg ble straks lei av å måtte dra i den snora når han skulle kjøre. JA! den bråker mye, og er vanskelig å kjøre, da jeg traff en liten sørle uten vann i fikk jeg nokk vondt i skritte ja Dessuten kjører jeg ifra han med min radiostyrte bensindrevete bil 5474125[/snapback] Ta å sett deg på radiostyrte bilen din da, se hvor langt den kommer. Hvem kommer først av deg og vennen din da mon tro?! 5474489[/snapback] Jeg har ett bedre forslag, han kan prøve å gå av sykkelen sin, hvem tipper først da mon tro Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jaja. Se hvem som kommer lengst uten sånn fjernkontroll da Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ok, da benytter jeg meg av stikka istede for en fjernkontroll Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Dette er ingen tråd for pocketbike vs radiostyrt bil, man kan kjøre på en pocketbike, det kan man ikke på en radiostyrt bil, eod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå