play`ern Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Er pocketbiker rå eller......HAr aldri kjørd en.....Men mange av venna mine har gjort det....Bare lurer på Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Oi.....detter var visst feil plass......skulle trykke på ;Mc men det bele bare tull Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Denne posten er raportert. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 pocket bike er tøft, men her i norge er det jo totalforbud. har ikke engan lov til å bruke det på lukket bane.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Oi.....detter var visst feil plass......skulle trykke på ;Mc men det bele bare tull Oki, flyttes fra "Bil og motor -> Båt" til "Bil og motor ->MC". Pocketbike er tøft, men her i norge er det jo totalforbud. Har ikke engang lov til å bruke det på lukket bane.. Likevel solgte "Smart"Club slike... Endret 19. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 pocket bike er tøft, men her i norge er det jo totalforbud. har ikke engan lov til å bruke det på lukket bane.. det er dummt Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som har et bilde av denne doningen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som har et bilde av denne doningen? Google har noen bilder Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Liquid Crystal: Har du aldri sett en pocket før.......hoffhoff Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Syns ikke pocket Bike er noe fett. Dårlig og kjøre, bråker noe jævlig, blir fort ødlagt. Og er dessuten ulovlig. Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har kjørt en sånn en.... rister faen så mye, og så er det vanskelig å holde balensen for mange... men som sagt, det RISTER i hender og rumpe når du kjører sånne... Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 pocketbike er råtøft!! Har en selv fikk kjøpt den for 800 kr !!!! Men da har jeg jo veldig stor plass å kjøre..... Gøy på lande, gøy på lande Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Näij, det har vi ikke... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Tøft og morsomt, ja.. Livsfarlig, ja!.. Jeg synes det er helt sykt at noen kjører i 60-70 km/t og kanskje mer på hjul som ikke er høyere enn skoa mine.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tror jeg skal kjøpe meg en fra funmotors for rundt 3000, Alle venna mine har moped, cross og greier mens jeg ikke har noe så vil vær emed på moroa Kjiipt at man bare kan kjøre på asfalt Lenke til kommentar
Cannibal Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Cross holder langt for meg,men utrolig artig å kjöre pocket bike Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Cross holder langt for meg,men utrolig artig å kjöre pocket bike 5467595[/snapback] Pocketcross som duger Endret 20. januar 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Syns ikke pocket Bike er noe fett.Dårlig og kjøre, bråker noe jævlig, blir fort ødlagt. Og er dessuten ulovlig. 4531032[/snapback] Helt enig, en kompis har en, Til å begynne med synes jeg det var tøft. Men jeg ble straks lei av å måtte dra i den snora når han skulle kjøre. JA! den bråker mye, og er vanskelig å kjøre, da jeg traff en liten sørle uten vann i fikk jeg nokk vondt i skritte ja Dessuten kjører jeg ifra han med min radiostyrte bensindrevete bil Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Syns ikke pocket Bike er noe fett.Dårlig og kjøre, bråker noe jævlig, blir fort ødlagt. Og er dessuten ulovlig. 4531032[/snapback] Helt enig, en kompis har en, Til å begynne med synes jeg det var tøft. Men jeg ble straks lei av å måtte dra i den snora når han skulle kjøre. JA! den bråker mye, og er vanskelig å kjøre, da jeg traff en liten sørle uten vann i fikk jeg nokk vondt i skritte ja Dessuten kjører jeg ifra han med min radiostyrte bensindrevete bil 5474125[/snapback] Ta å sett deg på radiostyrte bilen din da, se hvor langt den kommer. Hvem kommer først av deg og vennen din da mon tro?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå