play`ern Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Dette er kansje et dumt spørsmål, men siden jeg aldri har vært der før, og tenker meg dit i vinter vil jeg gjerne vite hvordan det er på Xenox???? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Heisann. Xenox er et ganske så koselig "LAN" skal jeg si deg. Uansett, det heter DATAPARTY, for det er faktisk scene, og masse snacks der. LAN kan du definere som "venner" på rommet ditt som kun spiller CS.. Uansett, xenox startet i -99, og har dratt det frem til nå, og ja. Det blir bare flere og flere folk der. Positivt Tipper du vet hjemmesiden. Og ja, ta deg en tur. Meget godt miljø der. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 JA, jeg har hørt at det er ganske bra der ja......Jeg har tenkt meg dit i vinterferien, og da blir det (rettelse) dataparty....... Ska du dit bos5e????? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Ganske koselig dataparty må jeg si, snille folk i crew også Og bosse bruker å være en del av crew'et, så han skal sikkert dit. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Tipper jeg skal dit ja. Lurer på om vi har ett på gang i høstferien også. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Det er i hvertfall noe Xenox i høst og ja.......Det trur jeg er det minste dataparty`e....!!! Det største er i vinter Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, det i høst er xenox RH (rådhuset). Med plass til ca 250stk. Til vinterferien blir det xenox XL (steinkjerhallen). Med KAPASITET til 2000stk. Men da bruker de som regel å dele hallen i to. Et soveomerådet, et sceneomeråde, og resten hvor folk sitter. Underkant av 600 på det. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Oooooo, jeg gleder meg som en ......fugl.... Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Jepp, det blir spennende. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Bare synd det er så lite plass mellom bordene på RH, er jo nesten et rent helvete å komme med diger kontorstol. Men bosse, du som bruker å være crew, er det større plass mellom bordene på VIP-plassene? Klanen min og jeg vurderer å sitte der. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Bedre plass der ja. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Da blir det vel så vi bestiller VIP-billetter, så slipper vi den timeslange køen også. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Ikkje så dumt det nei. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Mer penger på dere blir det også Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Ka kosta VIP-plassa på datapartye?????? Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 21. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2005 xenox er drit bra . jepp PIP goes VIP.tjener det nok fort igjen på compoene:P.not:). Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2005 Ka kosta VIP-plassa på datapartye?????? Ca. 100kr mer enn vanlig(correct me if Im wrong bosse). Da får du større plass, og du får snike i køen(snedig når køen er diger). Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2005 Da blir det vell VIP på meg og da.........Begrenset med plasser eller???? Når du skal dit TomFu??? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2005 Xenox er et ganske så koselig "LAN" skal jeg si deg. Uansett, det heter DATAPARTY, for det er faktisk scene, og masse snacks der. LAN kan du definere som "venner" på rommet ditt som kun spiller CS.. Der tar du feil. LAN og dataparty kan defineres som det samme. Local Area Network. Et dataparty er et sted hvor folk samles (local area) og spleiser sammen sine nettverkskabler slik at de blir i et... Ja nettopp, nettverk (network). Jeg liker å gjøre som deg, å si at et LAN er når vi gutta samles og spiller sammen, bare vi (3-10 kompiser, osv), og at et dataparty er et mye større arangement. Men det er fortsatt ikke feil å kalle TG, Xenox, Xplore eller noen andre slike dataparties, LAN. Dataparty ble funnet opp av nordmenn som tydelig vis ville ha et annet ord for det. Amerikanerne og englenderne sier LAn, samme hvor stort det er. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 21. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2005 har dere en link tild et lanet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå