VegardStr Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvilke kode skal eg bruke for å få en slik tabell? er litt Noob, kunne skikkelig HTML før, men er liksom komt i glemmeboksen. og det ska likke være noen mellomrom mellom rutene i tabellen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har mine tvil om dine "tidligere" kunnskaper om HTML. Er vel "border-collapse: collapse" du er ute etter. For øvrig: Link! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) ka skal eg med den linken? Endret 19. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 bare tvil du. e ca 1 år siden eg har drevet med dette, så ting glemmes fort. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Siden de 3LiTe skillza har gått i glemmeboksen, tillater jeg meg å lede deg inn på nye veier - bedre veier. http://glish.com/css/7.asp Der ser du hvordan du gjør det. Ferdig arbeid. Hvis du ikke klarer å sette deg inn i dette, bør du kanskje gå vekk fra webdesigning. Tabeller er ut - de ligger innelåst i glemmeboksen. DevN: Sånn posting kan vel likesågodt forbli i tankeformat? Endret 19. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 DevN: Sånn posting kan vel likesågodt forbli i tankeformat? Ja, ok. Om du insisterer, så ... Men med frekkheten til side, så ga jeg han en kodesnutt ("border-collapse: collapse") som sannsynligvis skulle gjøre nytten. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) hvor skla eg putte dem koden då? Endret 19. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) hvor skla eg putte dem koden då? Hvilken kode? Den jeg gav deg, ER selve siden. Der ligger kildekoden til en side akkurat lik den du spurte om. Devn sin kode kan du bare putte i et stilark. Men ditt spørsmål avslører hvor lite du kjenner til webdesigning. Jeg foreslår at du begynner å lese på htmldog. edit: feil Endret 19. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvor skla eg putte dem koden då? Hvilken kode? Den jeg gav deg, ER selve siden. Der ligger kildekoden til en side akkurat lik den du spurte om. Devn sin kode kan du bare putte i et stilark. Men ditt spørsmål avslører hvor lite du kjenner til webdesigning. Jeg foreslår at du begynner å lese på htmldog. edit: feil Er du ute etter å drite ut folk? Har du ikke noe ansvar for å skape et godt miljø? Utrolig utrolig dårlig <table cellspacing="0"> <tr> <td rowspan="2"> Venstre </td><td> Toppen </td><td rowspan="2"> Høyre </td></tr> <tr><td>Midten</td></tr> </table> Vil tro det blir omtrent noe sånt. Dersom du skal lage et design, så kan du vurdere å bruke div/css. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er du ute etter å drite ut folk? Har du ikke noe ansvar for å skape et godt miljø? Utrolig utrolig dårlig Dette har vi jo sett altformange ganger i WDS-forumet - folk som ikke gidder å PRØVE/FEILE. Jeg vil heller si at jeg tar ansvar for å skape et godt miljø. I dette forumet spør folk om problemer som ikke svares på multiple googlesøk/bøker/andre steder, det lages fulle design som skal til slakt og det opprettes diskusjoner som omhandler WDS. Når tråden omhandler temaet "å lage en tabell", trekker dette liksom forumet ned litt med seg - spesielt når han får svaret i 4. post, men ikke gidder å sette seg inn i det. <table cellspacing="0"> <tr> <td rowspan="2"> Venstre </td><td> Toppen </td><td rowspan="2"> Høyre </td></tr> <tr><td>Midten</td></tr> </table> Tables? Ta ansvar! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Bra "fjartan" det var denne koden eg ville ha: "rowspan="2">" Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Er du ute etter å drite ut folk? Har du ikke noe ansvar for å skape et godt miljø? Utrolig utrolig dårlig Dette har vi jo sett altformange ganger i WDS-forumet - folk som ikke gidder å PRØVE/FEILE. Jeg vil heller si at jeg tar ansvar for å skape et godt miljø. I dette forumet spør folk om problemer som ikke svares på multiple googlesøk/bøker/andre steder, det lages fulle design som skal til slakt og det opprettes diskusjoner som omhandler WDS. Når tråden omhandler temaet "å lage en tabell", trekker dette liksom forumet ned litt med seg - spesielt når han får svaret i 4. post, men ikke gidder å sette seg inn i det. <table cellspacing="0"> <tr> <td rowspan="2"> Venstre </td><td> Toppen </td><td rowspan="2"> Høyre </td></tr> <tr><td>Midten</td></tr> </table> Tables? Ta ansvar! eg sport ei utgangspunktet til en tabell kode, og du gir meg noe helt annet, det var ikke mer enn denne koden som skulle til: rowspan="2"> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvordan skal noen uten superskillz kunne forstå det utifra de fattige innlegga dine, vegis? Skjerpings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå