Gå til innhold

Bra alternativ til messenger? Trillian?[LØST]

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fikk en del problemer med messenger (åpner mail i explorer selv om jeg bruker firefox, får ikke resette den skikkelig, noe jeg vil pga dumme innstillinger av en kamerat , er ikke lenger egen mappe for påloggede osv)

Så nå ville prøve noe nytt.

Ble til at jeg skaffet Trillian som virker grei, eneste det virker som det er umulig å få tak i nye emoticons o.l...

Noen som har en annen klient de vil anbefale? Helst med et fint grensesnitt, som kan skinnes, få inn flere emoticons, gjerne norsk men ikke et krav..

Vil gjerne ha mer info om trillian også om noen vet hvordan man får mer emoticons, tips og triks, osv..

Håper noen kan hjelpe :roll:

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår godt din frustrasjon over Trillian, og jeg har gjentatte ganger forsøkt å venne meg til programmet, men hver eneste gang har jeg vendt tilbake til MSN Messenger. Jeg har ikke klart å finne noen erstatning til MSN Messener som jeg synes er bedre enn originialen.

Lenke til kommentar

Blir mye det at jeg lengter tilbake til det jeg også, men ganske irriterende spesielt det med at folk som er påloggede ikke havner i sin egen kategori :-(

Det med at det åpner mail i explorer er ikke så farlig da jeg bruker mest Thunderbird til den "skikkelige" mailen og er i gang med å bruke mindre og mindre hotmail kontoen..

Kanskje jeg kan bruke den skikkelige til msn, hmm..

Om dere vet hvordan jeg kan fikse det uten å skifte og styre på så vennligst gi beskjed..

Takk for raskt svar :yes:

EDIT:

Fikk ihvertfall fikset pålogget/avlogget problemet med msn, nå er det bare om det er en måte å få den til å åpne i firefox og ikke explorer...

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

hei. dMSN er jo ganske greit da. bra program, men programmet krasjer litt for mye etter min smak desverre. jeg er ikke sikker på om det er min eller programm sin skyld. tror nok det er det siste alternativet for det er jo en RC versjon. men ellers er det et bra program. kan logge på så mange kontoer man vil og har den endel andre ting som ikke er med i MSN Messenger som standard.

laste den ned herifra:

http://www.mercury.to/pages/download/index...=1708_WindowsVM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...