sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Er det noen som har testa de nye kameraene på microplex? Synes de kanskje kan være greie å gi til noen kjekke av det motsatte kjønn, men det hadde jo vært bra om det var grei bildekvalitet på dem og. Noen som kan guide meg til hvordan bildekvaliteten er? Kanskje med et bilde eller to? Toy Webcamera, Dog Toy Webcamera, Rabbit Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikke testet den og kommer heller ikke til og gjøre det. Syntes Microplex begynner og ta inn mye tull. Men alt for og tjene penger. Kan aldrig tenke meg at det er noe kvalitet over disse til den prisen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Var likson det jeg tenkte på, synes det var litt lave tall der, og prisen var så lav at jeg ikke forventer noe særlig kvalitet. Derfor jeg spør her (ikke til meg, jeg klarer meg helt fint med PS2-cammet mitt lenge jeg ) Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvorfor ikke bare finne en gammel bamse, og stappe et kamera inn i den? Enklere, billigere, og du får sikkert en bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 kansje litt barnsligt, men digga hunden garantert bedre enn det digigr8 cameraet jeg har nå.. og vurderte å bestille nå stash fra microplex.. kansje jeg hiver med en "hund" for å teste det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 kansje litt barnsligt, men digga hunden garantert bedre enn det digigr8 cameraet jeg har nå.. og vurderte å bestille nå stash fra microplex.. kansje jeg hiver med en "hund" for å teste det Ja, likte den hunden litt jeg også Ta med en hund, så får vi sjekka hvor godt kameraet er Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hahaha!! Sett på makan.. Man kan jo bare forestille seg hva majoriteten av slike webcams blir brukt til... Men jeg kan i allefall ikke se for meg at noen hunder, evt. kaniner, blir plassert med god oversikt over loppekassa hos enkelte som måtte finne det for godt å invitere hjem besøk fra byen til å se på frimerker. Hadde jeg vært singel hadde jeg sett meg godt rundt der jeg evt måtte ferdes etter mørkets frambrudd på fremmede soverom ... - wops, hadde visst glemt å skru av web'camen - webcam?? hva snakker du om? - ja, den søte hunden min *peke* *ta hunden i hendene for nærmere inspeksjon og closeupshot* Den tidligere aktiviteten var da foreviget, og deltakerne 100% bekreftet .. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Har tenkt på noe sånn jeg også, men hvorfor ikke bare bruke et bra cam (f.eks. Logitech 4000 eller PS2 Eye-Toy) og gjør det samme? Oi, glemte at cammet sto på. Det funker sikkert like bra, men kanskje de liker det bedre på grunn av bamsen (dårligere bildekvalitet thou) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har tenkt på noe sånn jeg også, men hvorfor ikke bare bruke et bra cam (f.eks. Logitech 4000 eller PS2 Eye-Toy) og gjør det samme?Oi, glemte at cammet sto på. Det funker sikkert like bra, men kanskje de liker det bedre på grunn av bamsen (dårligere bildekvalitet thou) Eller kanskje de ikke liker at det peker et kamera mot dem Det merker de nok ikke hvis det er en bamse. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Bumber tråden min du ja Men jeg har fått svar på spørsmålet mitt, og har funnet ut at det er ganske god bildekvalitet, hvertfall til 200kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå