Gå til innhold

De nye på microplex, noe bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var likson det jeg tenkte på, synes det var litt lave tall der, og prisen var så lav at jeg ikke forventer noe særlig kvalitet. Derfor jeg spør her (ikke til meg, jeg klarer meg helt fint med PS2-cammet mitt lenge jeg :love: )

Lenke til kommentar
kansje litt barnsligt, men digga hunden :D

garantert bedre enn det digigr8 cameraet jeg har nå.. og vurderte å bestille nå stash fra microplex.. kansje jeg hiver med en "hund" for å teste det :p

Ja, likte den hunden litt jeg også :whistle:

Ta med en hund, så får vi sjekka hvor godt kameraet er :thumbup:

Lenke til kommentar

Hahaha!! Sett på makan.. Man kan jo bare forestille seg hva majoriteten av slike webcams blir brukt til... :hmm:

Men jeg kan i allefall ikke se for meg at noen hunder, evt. kaniner, blir plassert med god oversikt over loppekassa hos enkelte som måtte finne det for godt å invitere hjem besøk fra byen til å se på frimerker. Hadde jeg vært singel hadde jeg sett meg godt rundt der jeg evt måtte ferdes etter mørkets frambrudd på fremmede soverom ... :cool:

- wops, hadde visst glemt å skru av web'camen

- webcam?? hva snakker du om?

- ja, den søte hunden min *peke*

*ta hunden i hendene for nærmere inspeksjon og closeupshot*

Den tidligere aktiviteten var da foreviget, og deltakerne 100% bekreftet ..

Lenke til kommentar

Har tenkt på noe sånn jeg også, men hvorfor ikke bare bruke et bra cam (f.eks. Logitech 4000 eller PS2 Eye-Toy) og gjør det samme?

Oi, glemte at cammet sto på. Det funker sikkert like bra, men kanskje de liker det bedre på grunn av bamsen :hmm: (dårligere bildekvalitet thou)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har tenkt på noe sånn jeg også, men hvorfor ikke bare bruke et bra cam (f.eks. Logitech 4000 eller PS2 Eye-Toy) og gjør det samme?

Oi, glemte at cammet sto på. Det funker sikkert like bra, men kanskje de liker det bedre på grunn av bamsen :hmm: (dårligere bildekvalitet thou)

Eller kanskje de ikke liker at det peker et kamera mot dem :p

Det merker de nok ikke hvis det er en bamse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...