Icenor Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg har en Flash (swf) i logoen min på siden. Men jeg ønsker å skru av lyden den lager. Er det mulig å gjøre det fra header.php? eller må jeg redigere den og laste opp en ny en? Utdrag fra header.php: <td width=\"276\" height=\"131\" background=\"themes/TNBF2/images/TNBF2header_05.gif\"><object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\" codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0\" width=\"276\" height=\"125\">" . " <param name=\"movie\" value=\"themes/TNBF2/images/tank.swf\">" . " <param name=\"quality\" value=\"high\">" . " <param name=\"wmode\" value=\"transparent\"><param name=\"LOOP\" value=\"false\">" . " <embed src=\"themes/TNBF2/images/tank.swf\" width=\"276\" height=\"125\" loop=\"false\" quality=\"high\" pluginspage=\"http://www.macromedia.com/go/getflashplayer\" type=\"application/x-shockwave-flash\" wmode=\"transparent\"></embed>" . " </object></td>" Er det forresten noen andre som ser noen feil med logoen og flashen i Opera? Siden finner dere her: Gruppen Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Med det lille jeg vet om Flash og PHP så må du vel inn i .fla filen og redigere bort lyden. Noe som ikke er så vanskelig tror jeg. Har gjort litt slikt før, og aldri hatt problemer med det. Endret 19. juli 2005 av kimthoma Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Mulig bug i Opera: Kanonen går "utenfor" headeren.. Skjønner? Eller skal det være sånn kanskje...? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Får vel bare redigere den i Flash MX og laste den opp igjen. Flashen skal kjøre foran banneret. Det fungerer fint i Explorer. Antar at det bare er opera som ikke helt har Flash støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå