Bonatini Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har tenkt til å kjøpe denne CPU'en. Men er kjøleren, vifta god nokk? Og er det med kjølepasta? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Regner med at dette er socket 939 utgaven. Det følger med kjølepasta ved nyere utgaver og viften duger til det meste, untatt ekstem overklokking. Endret 18. juli 2005 av Pels Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Men når jeg tar på kjølepasta skal det bare være en liten klump på kjernen? Er litt usikker på hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det beste er å smøre på et ganske tynt (ikke mer enn én mm) men jevnt lag over hele kjernen. Gjerne bruk et kredittkort eller noe tilsvarende. Du vil ha størst mulig kontaktflate mellom kjernen og kjøleribben. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bare fordel et tynt lag på kjernen eller overflaten. Pastaen blir uansett most flat av kjøleren som skal sitte oppå. Lenke til kommentar
benz Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 På min var det kjølepasta (pad) på vifta, altså bare å sette rett på. Jeg fjernet denne og brukte Arctic Silver 5 i stedet. Er godt fornøyd med kjølingen. Dersom du lurer på hvordan kjølepasta skal påføres, hvorfor ikke ta en titt på hvordan Arctic Silver mener at det skal gjøres? http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_...ctions_big2.htm Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Holder den kjølepastaen som kommer med CPU'en eller skal jeg kjøpe ny kjølepasta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå