carl-kr. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hei! bestilte et x-gear kabinett.fikk kabinettet og det var en stor skuffelse!! jallababinett!lakken var avflasset, den tynne aliminiumen var bulkete og psuen eksploderte når jeg stakk i kontakten! skulle få et nytt et sa de. men jeg svarte på mailen at jeg ikke ville ha et til slikt kabinett. ba de heller sende meg et slikt, A-open kabinett. noen som har et slikt A-open kabinett? var det et smart trekk å be de sende meg et slikt kabinett istedenfor et nytt x-gear?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kunne sagt på forhånd at du ville bli skuffet av det kabinettet. Men jeg tror ikke det var så lurt å be dem sende deg et plastikk-kabinett igjen, tror ikke det er så mye mer kvalitet på det nye. Et AOpen H600A eller H600B hadde vært mye bedre Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 jeg tror ikke det var så lurt å be dem sende deg et plastikk-kabinett igjen, tror ikke det er så mye mer kvalitet på det nye. Et AOpen H600A eller H600B hadde vært mye bedre hmmm, jaja alt må være bedre en det x-gear kabinettet! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, det er nok bedre det nye, men så er spørsmålet: Hvor mye bedre? Og du kan vel ikke si, med hånda på harddisken, at du synes det nye var fint? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, det er nok bedre det nye, men så er spørsmålet: Hvor mye bedre? Og du kan vel ikke si, med hånda på harddisken, at du synes det nye var fint? Så finere ut en det gamle. Det Aopen kabinettet er helt greit hvis du tar prisen i betraktning. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Så finere ut en det gamle. Det Aopen kabinettet er helt greit hvis du tar prisen i betraktning. så finere ut? mulig det,men jeg turde jo ikke løfte det for jeg var redd det skulle dette isammen!! bare plastikk! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg tror ikke det var så lurt å be dem sende deg et plastikk-kabinett igjen, tror ikke det er så mye mer kvalitet på det nye. Et AOpen H600A eller H600B hadde vært mye bedre hmmm, jaja alt må være bedre en det x-gear kabinettet! ehh ikke q-tec vel?? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 hmmm, jaja alt må være bedre en det x-gear kabinettet! ehh ikke q-tec vel?? jeg har et q.tec kabinet og det er faktisk bra syns jeg.dette! det er mye bedre en x-gear! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hmmm, jaja alt må være bedre en det x-gear kabinettet! ehh ikke q-tec vel?? jeg har et q.tec kabinet og det er faktisk bra syns jeg.dette! det er mye bedre en x-gear! var ment som en spøk da hadde et collor soho før(billig kabbis det og) ga 700kr for det og sånn jeg ser det betalte jeg for dette: psu: 400kr lys, temp måler annet "stæsh": 250kr selve kabinette: 50kr syns av og til "produsentene" av sånne"billige modda kabinetter med psu:P" legger kun vekt på utsende og at det skal følge med så mye... ble selv lokka i fella.. men over til topic:) er ikke akkurat så pent det kabinette du har valgt nei.. er jo plastik det og.. men kan moddes da (vindu, lakk, neonm lys osv ) hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har du først brukt mange tusen på innmaten bør du spandere på deg ein god PSU og eit brukbart kabinett Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har du først brukt mange tusen på innmaten bør du spandere på deg ein god PSU og eit brukbart kabinett så sant så sant.... men sover litt dårlig pga ps u en min.. er en collor silent power 400w eller noe sånt (link ) lurer veldig på kvaliteten siden den fulgte med det soho kabinette... har brukt denne ca et halvt åt og har ikke merka noe "negativt enda... men syns dere jeg burde bytte....? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Har du først brukt mange tusen på innmaten bør du spandere på deg ein god PSU og eit brukbart kabinett så sant så sant.... men sover litt dårlig pga ps u en min.. er en collor silent power 400w eller noe sånt (link ) lurer veldig på kvaliteten siden den fulgte med det soho kabinette... har brukt denne ca et halvt åt og har ikke merka noe "negativt enda... men syns dere jeg burde bytte....? fikk kabinettet idag! ble positivt overasket skal du ha et billig bra kabinett kjøp dette!! monteringen gikk som en drømm.psu høres ikke Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har du først brukt mange tusen på innmaten bør du spandere på deg ein god PSU og eit brukbart kabinett så sant så sant.... men sover litt dårlig pga ps u en min.. er en collor silent power 400w eller noe sånt (link ) lurer veldig på kvaliteten siden den fulgte med det soho kabinette... har brukt denne ca et halvt åt og har ikke merka noe "negativt enda... men syns dere jeg burde bytte....? fikk kabinettet idag! ble positivt overasket skal du ha et billig bra kabinett kjøp dette!! monteringen gikk som en drømm.psu høres ikke grattis da er det tungt eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå