Svulst Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei! Jeg har et problem med at pc'n skrur seg av under spilling.. jeg regner egentlig med at den går varm, men det hadde vært fint å være sikker. Finnes det et program som overvåker og gir meg en raport om HVORFOR pc'n slo seg av?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nå husker ikke jeg i farten hvilke temp-prog som har loggføring, men du kan prøve en av disse: Motherboard Monitor, SpeedFAN, hmonitor. Høyreklikk My Computer -> Manage -> System Tools -> Event Viewer, står det ikke noe der da? Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kjør en eller annen test av RAM'en. Hadde samme problemet med min PC, og der viste det seg å vere RAM'en. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skjekk: Om alle vifter går som de skal. Eventuelt føl manuelt på kjøleribbe til cpu, skjermkort og ram og se om de er varme etter en crash. Det kan være driverproblemer samt hardware problemer, men skjekk om det er varme først. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 visst du lurer på program for overvåkning er det ein fordel at du skriver hvilket hk du har da trur det er stor sjangse for at det er rammen ja er cpuen overklokket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå