Gå til innhold

Noen erfaringer rundt noextras.net?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer Noextras.net når mitt Youngtalk-abonnement har gått ut. Men jeg har ikke registrert noen diskusjoner eller erfaringer rundt denne leverandøren.

 

I følge telepriser.no er jo de de billigste. Noen meninger eller erfaringer?

Jeg har noextra og er meget fornøyd :!:

Har ikke hatt noen problemer med de og det er bare positivt ting jeg har og si om dem

Det er ingen innmeldingsavgift

0 kr i månedsavgift

79 øre per minutt uansett hvem jeg ringer til

og 40 øre per sms.

Kan det bli bedre?

 

2 negative ting som æ kan pirke på.

 

Kundeservice er kun på mail (Men de er ganske rask og svare)

Du kan kun fylle på via nettet

Lenke til kommentar

Enda mer negativt:

 

1. De sendte sim kortet mitt til den folkeregistrerte adressen min selv om jeg skrev en annen leveringsadresse tydelig (fikk bekreftet sending til den adressen i en mail).

 

2. Fikk simkortet tregt. Gikk lang tid.

 

3. Sendte simkort og pin\ puk kode sammen.. Ikke bra..

Lenke til kommentar
3. Sendte simkort og pin\ puk kode sammen.. Ikke bra..

Alle sender sim og pin/puk i samme brev. Har vel hatt 8-10 sim kort opp gjennom tidene, og jeg har alltid fått de i samme brev.

 

Ellers så har jeg stort sett positivt og si om Noextras.net. God dekning og billige priser.

 

Eneste negative ting jeg kan komme på i tillegg til det bllend0 allerede har sagt (som var ting som forøvrig ikke plaget meg i det hele tatt) er at de stenger sim kortet dersom det går mer en 45 dager uten inngående eller utgående trafikk. Ikke et problem til vanlig, men for meg som skal flytte ut av landet og ville ha et kontant abbonemang med telefonnummeret mitt på så ble det litt drit... :(

 

Men Noextras.net er :thumbup: det! Drives forøvrig av Adger Energi, så det er jo forsåvidt ikke akkurat et jallaselskap som står bak heller.

Endret av frodeaa
Lenke til kommentar
3. Sendte simkort og pin\ puk kode sammen.. Ikke bra..

Alle sender sim og pin/puk i samme brev. Har vel hatt 8-10 sim kort opp gjennom tidene, og jeg har alltid fått de i samme brev.

 

 

Alle gjør ikke dette! Da jeg fikk sim-kortet til Champion-abbonementet mitt fra Tele2 så ble pin-koden sendt i eget brev. Problemet var bare det at dette brevet kom forsinket, men en kjapp telefon til kundeservicen deres og jeg fikk pin-koden.

Lenke til kommentar

men dette med pin/puk kode har null og si for et kontant kort da. Det sendes separat for abb med tanke på misbruk. Det er begrensa hvor mye et simkort med 0 kroner på kan misbrukes på en farlig måte.. Seff kan folk lade det opp å utgi seg for å være deg, men det innebærer ikke noe økonomisk tap. Som kan forekomme med et abb.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp skaffet meg noextras selv.

 

Det jeg ikke liker er at kundeservice kun er på e-post. En eventuel sperring av abonnement kan du kun gjøre på deres internettsider eller pr. e-post. Synest de godt kunne hatt en automatisk telefontjeneste for sperring. Dersom du mister telefonen på ferie, er det ikke alltid like lett å finne en internettkafe.

 

Jeg har enda ikke funnet noen måte å sperre abonnementet mitt på mine sider, men regner med det dukker opp så snart porteringen er i orden.

 

Offtopic: Abbonementet og abbonemang skrives abonnement :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...