Laughing Madcap Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen her som spiller Act of War? Selv synes jeg det er glimrende, bedre en Red Alert serien og Generals. Grafikken er noe av det beste innom RPS spill, men det er litt kjedelig at det er 3 lag og 2 av dem er innom USA, det siste er terror, kunne tenkt meg kina eller russland. Hva synes dere om spillet? Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Genialt spill , men ble litt fort lei , spiller det online en gang i blandt! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hmm nei takk, da foretrekker jeg heller Generals Zero Hour + An Act of War modden. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er veldig interessert i RTS games, men blir ofte fort lei av Singleplayer delen på sånne spill. Online delen derimot er jeg mer interessert i, og lurer dermed på Hvordan spillet er sammenlignet med F.eks Command & Conquer Generals. Spillte selv aktivt generals for noen år siden, men nå har jeg lyst til å starte på et nytt spill. Noen som kan gi en liten sammenligning av spillet? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis du liker Generals, så liker du sikkert Act of War. Grafikken er god, men jeg synes ikke spillet har samme sjarmen som C&C-serien. Prøv demoen selv, det er vel det enkleste. Demo singelplayer Demo multiplayer Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Spillet er det ikke noe i veien med, begynner bare å bli lei disse "Saml opp ressurser og angrip" spillene. Og en ting til: RPS (Real-Person Strategy!) Endret 19. juli 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Armies of Exigo er DEEEEEEILIG spel, med tanke på grafikk, vansklighetsgrad etc. er blitt leit feilaktig samanligna med WC3, som er faktisk EA sin feil, med tanke på navn etc på units. men det er konge:P brukte MANGE timer:P og har veldig bra story Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Og hva har det å gjøre med topicen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Hva er deres favoritt lag foresten? Selv liker jeg terror best. Masseproduksjon av AK folka som jeg okkuperer mange hus med. Jeg liker ikke Talon folka, kjedelig med en hær av roboter og droner. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 US Army...er vel de mest realistiske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå