sara Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 jeg har fått et usb kamera og når jeg setter kabelen fra kameraet i usb uttaket får jeg meldingn om at jeg trenger en driver til dette er det noen som kan hjelpe meg pliz:-D [ Denne Melding var redigert av: sara på 2002-07-30 22:04 ] Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei Det hadde jo vært en fordel at du hadde nevnt hvilket kamera det er snakk om og hvilket OS du skal ha drivere til. (Følger det ikke med cd forresten?) Lenke til kommentar
sara Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Sorry!! jeg er ikke veldig god til dette. Kameraet r et nikon coolpix 880 og jeg bruker windows 98 se jeg trodde også at det ville fulgt med drivere men jeg kan ikke finne noen [ Denne Melding var redigert av: sara på 2002-07-30 22:13 ] Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei igjen Surfet litt rundt på Nikon sine sider for å lete etter driver til kameraet ditt. Men den skulle det visst ikke være lett å finne. Hvis det ikke fulgte med noen cd, så får du ta kontakt med butikken du kjøpte kameraet av, og høre med dem. PS, Spørsmål om kameraer etc. passer bedre hos forumet til digitalkamera.no :smile: Lenke til kommentar
sara Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 takk for all hjelp jeg prøver der koz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå