NyLakkert Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Etter å ha mista ipoden i bakken en del ganger, har den begynt å oppføre seg merkelig, noe jeg ser andre brukere her på forumet har opplevd også. men nå er den altså død. siden den hadde en liten bulk i ene hjørnet, så gadd jeg ikke å melde ifra til apple. Regnet med at det var harddisken som var feilen, derfor skrudde jeg opp hele ipoden og tok en titt. Der fant jeg en Toshiba 1,8" harddisk som bare spant uten at noe skjedde. Går det ann å bare skifte ut harddisken, eller fikse den? koster slike disker mye? Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ingen som vet noe? er det bare å kaste hele driten da elr? er jo tragisk at så dyre mp3-spillere skal tåle så lite. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skru den sammen og send den inn til Apple hvis garantien fremdeles er gyldig. Har hørt om mange som får ny. Men garantien dekker egentlig ikke uhell osv, så du kan risikere å få den i retur og måtte betale for frakt... Spør på iPod 1 Lykke til! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Med Zen Micro kan man (så vidt jeg har fått med meg) bytte ut harddisken, så sjansen er jo der. En 1.8 tommers harddisk får du for ca. 930 kroner + frakt (ifølge prisguiden), så hvis du har råd KAN det jo være verdt forsøket. Kanskje noen på http://www.ipod1.no/ har erfaringer med lignende, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvis du skifter harddisk vil den allikevel være like død pga. av manglende firmware tror jeg. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvis du skifter harddisk vil den allikevel være like død pga. av manglende firmware tror jeg. det er rett! for firmwaren ligg jo på HDD;) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvis du skifter harddisk vil den allikevel være like død pga. av manglende firmware tror jeg. det er rett! for firmwaren ligg jo på HDD;) Det er jo selvfølgelig mulig det er slik, men personlig syns jeg det virker som en lite gjennomtenkt løsning. Er jo litt som å koble hjulene rett til motoren i en bil. Endret 3. august 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hvis du finner en harddisk som passer... .kan du ikke bare laste inn FW da... å instalere det.. Det gjorde jeg når min mp3 streiket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå