tjalla Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Skulle bestille keyboard fra itbutikken sammen med noen andre deler. Alle de andre delene hadde de på lager men keyboardet skulle de få inn 22/7. Så fikk jeg mail om at de hadde fått varen inn på lager, men dagen etter så fikk jeg mail igjen.. "tomt for det keyboardet jeg skulle ha".. Så blei keyboardet sletta fra ordrelista mi selv om jeg hadde kryssa av på delordre... dvs. at de skal vente med å sende pakka til de har fått alle delene. Men tror du ikke de nissene har sendt den pakka allerede. Så nå må jeg bestille keyboard i fra et annet sted og taper seff penger på det.. (porto) Synes dere jeg bør klage evt. få kompensasjon Lenke til kommentar
FroHo Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Si ifra: JA Kompensasjon: NEI Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Vel man får kompensasjon for mye rart.. de kunne i såfall sendt meg keyboardet gratis siden de "glemte" at de skulle sende alt i en pakke.. det var først og fremst det jeg mente med kompensasjon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 08:05, As}{antii skrev:Vel man får kompensasjon for mye rart.. de kunne i såfall sendt meg keyboardet gratis (de betaler porto og for keyboardet) siden de "glemte" at de skulle sende alt i en pakke.. det var først og fremst det jeg mente med kompensasjon _________________ "Your balls are shrinking with you, and the fact that you've got "replica" written on side of your gun, and the fact that I've got "Desert Eagle.50" written on side of mine..should precipitate your balls into shrinking with your presence.Now fuckoff! [ Denne Melding var redigert av: As}{antii på 2002-07-31 08:08 ] Lenke til kommentar
kvest Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Mulig jeg har mistforstått litt her, men hadde du kryssa av på "aksepter delordre"? Isåfall har de jo ikke gjort noe feil. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Nei, jeg kryssa på "stopp delordre".. delene skal altså ikke bli sendt før alle delene er inne på lager. Så jeg mener jeg har krav på en form for kompensasjon. Skal i hvertfall ikke tape (penger) på den feilen de har gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå