The Terminator Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har leitet forumet rundt og prøvd meg frem med forskjellige programmer uten hell. Saken er at jeg har tatt opp TV sendinger i beste MPEG2 kvalitet (dvs 5gb / time) for å få best mulig kvalitet. Nå vil jeg gjerne ha komprimert de litt før jeg brenner de i *.vob formatet på DVD... (innbiller meg at realtime komprimering i WinPVR ikke er den mest effektive, derfor tenkte jeg å komprimere etterpå..) Noen som vet programmer som gjør dette, og helt hele greia med brenning og alt i ett steg (gjerne muligheter for å lage menyer osv i samme program). Trodde NeroVision Express gjorde det, men det klarer åpenbart ikke å endre MPEG2 bitraten slik det klarer med MPEG4 filmer.... Håper noen veit... Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Beklager bumpingen, men er det virkelig ingen som vet?? Har søkt litt på www.videohelp.com men ikke funnet noen programmer som enkelt gjør en mpeg2 -> mpeg2 med lavere bitrate i output filen... De fleste guider på emnet går ut på en to tre stegs unødig innviklet prosess... Skulle gjerne satt en 10-12 5GB opptak på slankekur over natta uten å måtte fikse og ordne 100 ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå