Unlimited Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei, Jeg har to Cd Drivere, en av dem er DVD-leser og den andre er CD-brenner! Den som er CD-brenner har fått problemer som gjør at hele systemet låser seg Når jeg slår på pc'en min så åpnes cd-brenneren! for seg selv!!! Når windows kommer opp da kan man åpne den ved å klikke på Eject knappen på selve cd-brenneren! Men hvis jeg gjør det så stopper hele systeme! man kan ikke gjøre noe i det hele tatt!!! HVA ER FEIL MED CD DRIVERE? BLIR DEN BRA HVIS JEG FORMATERE WINDOWS? KAN MAN ORDNE DET PROBLEMET UTEN Å FORMATERE? PLZ, hjelp meg, jeg har mange store filer som må brennes asap! W8in tAKK Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hadde samme problemet med en aopen cd brenner og en creative dvd spiller. Det løste seg selv pluteslig. Forsto aldri helt hva som skjedde, men det jeg gjorde var...... Ta ut alle kabler i brenneren og start maskin. sett inn kabler og start opp med og gå i bios og finn den der. Hvis du ser på oppstarten så står det merke på brenner og dvd osv.....Hvis det står noe som abdsdjsmdn13413 eller noe lignende er det en liten konflikt på gang. Reinstaller brenner i windows med nyeste driver...... Jeg lurer på om dette kan være et irq problem. Er ikke helt sikker. Men du kan prøve og forandre irq adressen også. lykke til Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 er et IRQ problem ja. Windows skal kunne løse det selv hvis du går inn i driverene til brenneren i windows og trykker på "feilsøk". Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 takk for repley'n! 2inZanE4u, hvordan går jeg i bios? Vizla, jeg fant ingen"feilsøk" knapp?`kan du skrive hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2inZanE4u, hvordan går jeg i bios? Trykker del i oppstarten av maskinen før windows logoen kommer. Men først se hva den blir registrert som i oppstart sekvensen........Første bilde du får opp:D Hvis det går for fort kan du trykke pause/break knappen (øverst til høyre) eks space for og gå videre. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 takk 2inZanE4u, skal prøve det Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 BTW : Driver er software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå