Odd Arne Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har nettopp oppgradert maskinen min med - Asus A7V133-C hovedkort - AMD Athlon 1GHz CPU - Abit GeForce 2MX 32MB skjermkort - Nytt kabinett/300W PSU - 256MB SDRAM PC133 Problemet er at ved kaldstart av maskinen får ikke skjermen noe signal, ingen piping, nothing. HK, disker etc får strøm. Men hvis jeg venter 5 sek og trykker på reset-knappen funker alt helt topp. Har spurt supporten på Komplett, men de hadde seff aldri hørt om noe liknende før :smile: Noen som har tips? Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 har det samme problemet selv med duron 800 og abit kt7a har ikke giddi å fikse det, selvom jeg har flere forslag på hvordan jeg kan gjøre det. fordi jeg mener det bare er et irritasjonsmoment prøv å gå asus hjemmeside, kanskje det står noe der Lenke til kommentar
Odd Arne Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Klarer ikke å finne noe på Asus sine sider, med det høres da ut som om noen har borti det før da? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 prøv og lek litt med pc'deler.... Det som slo meg med en gang var enten skjermkort eller minne... ( minne som slo hardest ) Har du overklokka noe? Lenke til kommentar
Odd Arne Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Ingenting er overklokket, rett fra eska :smile: Og maskinen er 100% stabil så etter oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå