henrik^ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Heisann! Noen som har erfaring med brenning av .img og .iso filer under linux? Hvilke programmer anbefales? Er det noen som vet om bitsetting fungerer tilfredstillende? Dette er bare for å vite hvilke muligheter jeg har for å brenne ut mine EGNE DVD'er som jeg tok backup av for en stund siden. Mvh Henrik Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 growisofs i konsoll eller K3B i GUI. Lenke til kommentar
hugh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 For eksempel slik: mkisofs -vfrJ -o output.iso /sti/til/filer && growisofs -dvd-compat -speed=8 -Z /dev/hdc=output.iso Lenke til kommentar
olear Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 For eksempel slik: mkisofs -vfrJ -o output.iso /sti/til/filer && growisofs -dvd-compat -speed=8 -Z /dev/hdc=output.iso Eller slik: Brenn alle filer i en mappe: growisofs -use-the-force-luke=tty -Z /en/brenner -J -r -dvd-compat -pad -graft-points src/=/sti/til/mappe Brenn en ISO: growisofs -use-the-force-luke=tty -Z /en/brenner=/sti/til/en.iso Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Om du brukar GNOME treng du berre høgreklikke på ein ISO-fil, og så kan du velge å brenne i menyen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå