TeggY Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Siden mange her på forumet er flinke til å grave frem sider i alle former og farger, tenkte jeg at jeg kunne spørre dere om hjelp. Jeg leter etter keyboard/piano notene til Do- Heaven. Den fine rolige sangen. Håper dere finner notene og på forhånd takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 *flyttes over til musikk-kategorien* Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hva er bandet og hva er låttittelen? Er heaven bandet?? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Bandet er Do, og sangen heter heaven. Dj Sammy har laget en tekno versjon av sangen, men det er den rolige versjonen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Sangen er av Bryan Adams. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 jaja Det er ikke så viktig. Det viktigste er at jeg får tak i notene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Litt lettere å få tak i når du søker på riktig navn. DOH! Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Her er hvertfall kordene: http://getsome.org/guitar/olga/chordpro/a/...s/Heaven.chopro Melodien klarer du vel selv? du har vel ører?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå