The Norwegian Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Håper noen kan hjelpe meg med denne! Hver gang jeg starter opp brukerprofilen min så kommer det en hvit skjerm fram... tror dette er på grunn av et virus, men viruset er fjernet og den hvite skjermen er der fortsatt... Jeg bruker en annen brukerprofil også men den får ikke det samme problemet.. når jeg høyreklikker på skjermen kommer det opp som når du høyreklikker i vanlig internett explorer. Når jeg trykker på egenskaper kommer det opp dette "Protokoll: File protocol Type: Html Dokument Tilkobling: Ikke kryptert Adresse/URL: file://C:\Windows\desktop.html" Trenger hjelp fort! Edit: Jeg får brukt programmer men det er utrolig irriterende å ikke ha mitt eget bakgrunnsbilde.. Har forresten Windows XP på labtop. Endret 18. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Har du prøvd og gå i taskmanager, avslutte explorer, og starte den på nytt ? ( Fil -> Ny Oppgave (Kjør...) og skrive inn explorer. ) Hadde no problemer med hvit bakgrunn før, da hjalp det for meg. edit: Har du forresten de vanlige ikonene på skrivebordet ? Endret 19. juli 2005 av Vizla Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Gå inn i kontrollpanel, velg egenskaper for skjerm/skjermkort å endre bakgrunnsbildet til noe du selv vil. Virker som den prøver å bruke en HTML-side som bakgrunn?? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Har du prøvd og gå i taskmanager, avslutte explorer, og starte den på nytt ? ( Fil -> Ny Oppgave (Kjør...) og skrive inn explorer. ) Hadde no problemer med hvit bakgrunn før, da hjalp det for meg. edit: Har du forresten de vanlige ikonene på skrivebordet ? Ja jeg har fortsatt ikonene på skrivebordet og kan fortsatt kjøre programmer.. Skal prøve nå.. EDIT: Virka ikke... Noen andre med forslag til hva jeg skal gjøre? Endret 20. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Gå inn i kontrollpanel, velg egenskaper for skjerm/skjermkort å endre bakgrunnsbildet til noe du selv vil. Virker som den prøver å bruke en HTML-side som bakgrunn?? Den bruker en html side som bakgrunn ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå