mowdy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hallo Eg har tt bigwater vankjøling og etter 2 måneder måtte eg bytte vann pumpe og etter 4 måneder fikk eg lekkasje(ikkje mye bare noen få dråpper) i cpu blokken og det kom vist noen dråpper på mitt skjermkort(asus 6800GT agp) og det blei øydelagt vil eg få det erstates av psdata .Det var der eg kjøpte det eller av thermaltake.. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du har rett til erstatning av alle skader dersom du har montert alt riktig. Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ja eg har montert alt skikkeligt det funka jo i 4måneder. men det var bra for ringe dei i måren og sende inn korte men kem har eg rett til erstatning fra psdata eller thermaltake????? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ja eg har montert alt skikkeligt det funka jo i 4måneder. men det var bra for ringe dei i måren og sende inn korte men kem har eg rett til erstatning fra psdata eller thermaltake????? Tror du bare sender inn kortet til psdata, så skjekker de det og så tar de saken... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du bør også sende inn blokka, ettersom den er årsaken til at skjermkortet er ødelagt! Det er uansett selgeren (PSdata) som skal dekke tapet ditt, så må de i sin tur ta opp problemet med produsenten av vannblokka. Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Det er bra. Har sendt det inn takk for svar Endret 19. juli 2005 av mowdy Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vil man få erstatning av skjermkortet selv om man har bytta kjøler på det etc? Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 tror nok ikke det nei, men har jo hørt gode ting om psdata så det skader vel ikke å høre... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vil man få erstatning av skjermkortet selv om man har bytta kjøler på det etc? Hvis du klarer å sette på den gamle kjøleren igjen uten at de kan se at den har vært tatt av Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Selvfølgelig får man erstatning av kortet selv om du har byttet kjøler, det er jo de som må bevise at du har hatt annen kjøling enn standard på kortet. Samme gjelder skade på kortet, de kan ikke bevise at skaden er gjort av bruker, selv om noen webshopper prøver seg. Edit: OT: Hvilken webshop utenom micro og netconnections er det som selger DangerDen? finner det ikke ut (Norsk netshop selvfølgelig) Endret 21. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
K4F Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Edit: OT: Hvilken webshop utenom micro og netconnections er det som selger DangerDen? finner det ikke ut (Norsk netshop selvfølgelig) http://www.coolnsilent.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå