Nilsen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Merke? Ikke vanlig Dremel vel? =S Så orginal som den kan bli Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 OMG Det er jo supertilbud da Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det blir slåsskamp på Gilhus i morgen skjønner jeg! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sorry.. Men.. HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ????? Det er vel ikke 1. april idag?? Hvordan går det ann å gå ned 800 spenn i pris på noe sånt? Isåfall EIER jeg herved en fullverdig Dremel.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg lurer derfor på om jeg skal gå til innkjøp av en dremel Byggmakker Gilhus selger dreme til 199 kr nå Det var billig, hvor ligger den butikken? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...ilhus&x=23&y=11 Men det må jo finnes et annet sted også, siden Natrium vet om detta og han bor jo ikke nær Lier i det hele tatt.. Personlig bor jeg 20 minutter ifra! Jippi! *TrygleMutters* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kanskje jeg skal få fattern til å kjøpe en? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...ilhus&x=23&y=11Men det må jo finnes et annet sted også, siden Natrium vet om detta og han bor jo ikke nær Lier i det hele tatt.. Personlig bor jeg 20 minutter ifra! Jippi! *TrygleMutters* Kanke skaffe meg en da så kan jeg fikse trådløs power kanpp til deg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 *LukterPenDealHer* Kan kjøpe til alle som vil ha og sende! =D Hehe.. Om jeg tar 50 spenn til meg selv for hver blir det litt.. Muhaha! *hamstre* Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg for for langt unna for å dra dit å kjøpe? Er det samme tilbud på alle Byggmakkerforretninger eller er det kun på Gilhus? Og er det batteri eller ledningsdremel? Endret 19. juli 2005 av Zerd Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Regner med det er ledningsDremel.. Det jeg vil ha uansett! Får ringe og sjekke imorra, før jeg gidder å dra ut dit i det hele tatt.. Kan jo hende Natrium har gosset seg med en vill liten spøk her! Hadde vært merkverdig om det bare hadde vært på Byggmakker Gilhus, egentlig.. Kan spørre om det imorra i samme slengen! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ojojoj, ser svæært spennende ut! Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Glisevask kan du gi meg beskje over MSN om dem har den inne? Kan PM mailen til deg. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Er dette NM i off-topic? Takk for positive kommentarer folkens, og takk for forslaget Natrium. Trur jeg dropper å kjøpe det forløpig ihvertfall. Kjøpte noen slipe-munnstykker til drillen min på biltema, og det funker greit. Update! Har fått gjort litt i dag også. Gidder ikke å skrive så mye nå, så jeg slenger bare ut litt bilder: Hovedkort fester montert: Jeg monterte et blekk i midten for å få konstruksjonen mer stabil: Har begynt på CF-card slotten: Regner med å bli ferdig så godt som ferdig med prosjektet i morgen. Det som gjenstår er: Gjøre ferdig CF-card slot Feste og lage hull til jack-pluggene Lage hull til LAN, strøm og antenne Lage hull til og feste start-knapp Feste WLAN kort og PSU Lage og feste sidevegger Litt pussing++ Har nok å gjøre for å si det sånn.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Dette blir jo helt konge da! Håper du blir ferdig i morgen og legger ut bilder så fort som mulig.. *spentpåresultat* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Superkult, ser bra ut Sorry for litt OT Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg lurer derfor på om jeg skal gå til innkjøp av en dremel Byggmakker Gilhus selger dreme til 199 kr nå Det var billig, hvor ligger den butikken? Det er ikke kødd, og den ligger rett innafor døra. Det er ledning, og jeg vet ikke hvordan det er med de andre byggmakker foretningene. Men nå var det way off-topic her Lurer dere på mer, ta det over PM. Trådstarter: Genalit oppsett! Begynner å mimre litt fra prosjekt BeQuiet jeg nå. Stå på! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Enig, ser pent ut også..! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Går litt OT igjen med å melde at jeg ringte Gilhus for 5 minutter siden, og de hadde den billigste Dremel Multipro (395JH, den som er utgått på Clasern) til 558kr tror jeg det var.. Kan godt hende han ikke hadde noe oversikt over tilbud og sånt, men får heller ta meg en tur å kikke litt! Må dit uansett for å skaffe noe annet verktøypiss.. Endret 20. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
torsk Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Update! Ting tar tid! Ble ikke ferdig i går slik som jeg hadde håpt på. Fikk alikevell gjort en god del. Får vel slenge ut litt bilder. CF-slotten: Audio-jack kontaktene: USB: Lagde feste til USB: Jeg fant ut en genial måte å feste WLAN kortet. Hele kortet er kun festet ved hjelp av antennen. og kortet henger forbausende stabilt: Power-knapp: Dagens siste bilder: Jeg er klar over at ikke alt er like rett og at det er endel riper og spor. Sater på å få pusset bort ripene og pynta litt på kantene. Jeg er litt usikker på hviket type pussepapir jeg skal bruke. Er det noen som har noe tips angående dette? Bør jeg bruke maskin? Jeg er borte nå, så jeg får ikke gjort noe mer før tidligst på søndag, men det er ikke så mye som gjenstår. Etterpå skal jeg forresten på posten å hente "PCI-forlengeren". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå