random_wannabe Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei, Jeg har nå fått et problem, maskina krasjer når jeg slår den på. Og rett før maskina krasja først, hadde jeg innstalert Pc Cillin, selvom jeg hadde F-Secure fra før. Kan det ha noe med at jeg nå har to antivirus at den krasjer? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ja... de 2 kan lett lage trøbbel da ja.. man skal aldri ha mer enn et antivirus av gangen Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 tusen takk! da er jeg hvertfall veldig sikker på hva jeg skal gå etter. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Noen forslag til hvordan jeg kan fjerne det ene? Henger seg opp hvis jeg bare tenker på det... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har du prøvd å starte opp i sikkermodus og fjerne begge antivirus programmene? Om jeg husker rett så laster ikke Windows inn AV i sikkermodus. Og da skulle det vel gå å avinstallere dem. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Vel, når jeg prøver i sikkermodus så får jeg beskjed om at; "Du kan ikke fjerne programvare når du er i sikkermodus." - Ikke helt ordrett, men det er samme mening... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det var rart. Jeg har avinstallert programvare mange ganger i sikkermodus. Men jeg går utifra at du fikk startet windows i sikkermodus da? Men har du prøvd å stenge ned alle tjenester som er relatert til AV.? Kanskje det gjør sånn at du får startet opp windows på vanlig måte. Evnt fjerne de fra oppstart i sikkermodus. Hvilket OS kjører du forresten? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Får du denne meldingen når du prøver å avinstallere begge? Hvis ikke fjern den ene i sikkerhetsmodus og den andre i vanlig modus. Legg så til den ene igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 jeg tror ikke Safe mode har støtte for å avinstallere/installere så mange programmer. iallefall de programmene som har .msi installasjonsprogrammer. dette har jeg opplevd endel ganger selv. å har irritert meg over dette mange ganger Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Det er ikke verre enn å starte opp i safe mode, kjøre msconfig, fjerne et av antivirusprogrammene fra oppstartslisten, restart, wòlla! Har ALLTID fungert hos meg, hvis det ikke funker for deg, så aner jeg ikke Endret 26. juli 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 har du prøvd å starta i sikkermodus og fjerna de fra oppstartslista i kjør>msconfig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå