Lorang-Dahl Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hei! Har nylig satt opp ny maskin, med ren windows på ny disk. Den gamle disken ble så satt inn for å hente ut gamle filer. Eneste problemet nu er at den gamle kontoen min er beskyttet, og jeg får ikke hentet ut filer. Håper det ble forståelig.. kort; Jeg vil ha ting ut fra E:\Documents and Settings\MinGamleProfil men den er beskyttet. Hva gjør jeg? =) Christoffer Endret 18. juli 2005 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Logger deg inn som administrator. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hadde det enda vært så enkelt. Det fungerer ikke.. Mistenker dette for kun å fungere på gjeldende windowsinstallasjon. Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det skal gå dersom du logger inn som administrator som brukernavn. Altså ikke brukernavn med admin rettigheter. Ellers kan du jo prøve sikker modus. Har du prøvd og kopiere filen til din nye HD og åpne der. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg logget inn som "Administrator" ja, men det gikk ikke.. Får kanskje prøve sikkermodus, men jeg er redd jeg får samme resultat der, det gjenstår å se.. Jeg får ikke kopiert eller sett noenting av innholdet i mappa "Access is denied" Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du må også ta eierskap over hele mappa. Windows vet jo ikke at du er samme karen som var der sist ... Høyreklikk > properties > security > advanced ... Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Får ikke opp noe slik valg, er dette logget inn som Administrator? Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du må slå av enkel fildeling (ved å gå inn på Tools->Folder Options->View og fjerne haken ved Use simple file sharing ) før du kan ta eierskap over mapper. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Hjertelig! Da gikk alt fint.. Ha en fin kveld alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå