Mortensson Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) jeg har en maskin med: epox via kt400a hovedkort AMD athlon xp 2800 512 apacer original Pc 2700 minne Radeon 9200 128mb 8x Med detta klarer jeg knapt å dra Battlefield 1942. Derfor vil jeg få opp ytelsen. Tenker på å kjøpe nytt skjermkort og minne. Men også å få opp FSBen, men jeg veit ikke om minnet tåler det og er også usikker på hvordan jeg gjør det. Jeg har forbedret kjølinga på kabinettet og cpu-vifta trekker frisk luft frå utsida av kabinettet. i tilleg har jeg satt inn to 8mm kabinettvifter en trekker kald luft inn i bånn av fronten mens den andre fotvilt forsøker å suge ut noe av varmen frå cpu. Endret 18. juli 2005 av nfanrekurb Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skal du overklokke må du nesten kjøpe nytt hovedkort. Blir for dumt å ofre alt av komponenter for noen usle MHz. Kjøp et Abit NF-7 2.0 demokort fra komplett, et 6600GT-grafikkort og 2x512MB PC3200-minnebrikker så har du det i boks. Lenke til kommentar
Mortensson Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hvor mye kommer det på på sånn cirka ? vil ikke bruke så mye... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ca. 3000,- vil jeg tro. Men du kan greit kjøpe et mye billigere skjermkort. Radeon 9600-serie type eller noe, funker knall det også. Men et godt skjermkort og 512MB minne til vil gjøre underverker for spill. Akkurat overklokking av prosessor vil gi liten forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå