Gå til innhold

Mini-guide: Hvordan tjene mye penger på kort tid!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annen, litt sikrere måte, er å dra til Piken Square, gå ut på Charr-jakt og farme for charr hides. De gir du til collectoren i Ascalon City, fire hides gir deg en fur square som du kan selge for ca 300 i Ascalon. Jeg holdt på en halvtime ca og fikk 21 hides.

 

Klart dette er jo en veldig treg måte i forhold til den Grundig har beskrevet, men den er fin for newbies (som meg) som ikke har mulighet til å gå alene og farme på vanskelige steder.

 

Edit: Hvis du har kommet til Droknar's Forge, har monstrene der gode gold drops.

Endret av V36a
Lenke til kommentar

Jeg fant ut en god måte å raskt tjene et par tusen for folk som er rundt level 19 elementalist (det jeg er, i hvert fall).

 

Rett utenfor Icy Tooth Cave i fjellene går det grupper med minotaurer. Gå bort til dem, og når de har samlet seg rundt deg pøser du på med skills som fire storm, fireball, phoenix og inferno. Husk å ha aura of restoration på.

 

Plukk opp pengene, og selg alt annet.

 

Skal sjekke hvor mye jeg tjener i timen med denne metoden.

Lenke til kommentar

Tjene penger:

 

1. Som nevnt selge uidentifiserte runer

2. Ta betalt for å løpe folk fra A til B, eks. Beacons Perch til Droknas Forge

3. Powerfarme griffins/minotaurs i ørkenen (gir også exp, items og upgrades)

4. Kjøpe gode items billig og selge dem dyrt etter på.

A - Billigst på morgenen og sent på kvelden i LA, kan selge dyrest på ettermiddagen

B - Dersom du har noe virkelig fint prøv å legg det ut på rpgtraders.net

C - Allier deg med en og opperer på tvers av US/EU server, endel items har helt andre priser på de ulike serverene.

Lenke til kommentar
når dere farmer, gjør dere det alene? er det ikke vanskelig å farme alene utenfor f.eks droknars forge?

Jeg pleier å ta med en lvl 20 venn utenfor Port Sledge med begge healer henchmen, eller fighter hench og begge healer hench. Funker fint for meg iallfall, og jeg er kun lvl 19 enda.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har en fin måte å tjene greie penger på. Vel, ikke så mye, men det krever heller ikke så mye dedikasjon. Det er vel kanskje mer en måte å sope seg opp en formue på over tid, snarere enn det å skrape sammen grunker til en stor investering. Det jeg gjør, er å ta opp drittdrops fra alt som er etter ørkenen, og selger det for ca 500 gull i Ascalon. :-----)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...