Gå til innhold

Mini-guide: Hvordan tjene mye penger på kort tid!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

For noen dager siden slet jeg litt økonomisk. Jeg hadde 40k i banken og ville ha mer. Mye mer. Jeg forhørte meg litt hvor det var bra å farme og noen i guilden min nevnte noen steder. Jeg kom frem til at Irion Horse Mine, nord for Yak's Bend, var best. Jeg fant mye bra items på kort tid. Etter ca 15-30 minutter i Iron horse Mine har du ca 5-6 gold armors og 2-4 lilla armors. Det du må gjøre er å ikke indetifisere dem. La de forbli uidentifisert. Deretter drar du til Lions Arch og skriver:

 

"WTS: 5 unidentified gold armors. 3.5k each or all for 16.5k!"

 

Jeg har prøvd dette en del ganger nå, og hver eneste går folk for sistnevnte, altså 16.5k for 5 gold armors. De får den da 1.5k billigere enn om de skulle kjøpt en og en osv. En rabatt, med andre ord. Selvfølgelig er det en god mulighet for at de gold armorene inneholder gode runer. Men ettersom det per dags dato er så fordømt få runer du får mye k for, har du egentlig ikke noe å tape. Mener jeg. Folk oppfatter selvfølgelig dette forskjellig.

 

Det er selvfølgelig ikke noe i veien for at du endrer på priser, antall osv. Bare sørg for at folk får tingene ca 1.5k billigere hvis de kjøper alt, og ikke en og en. Det er også fullt mulig å farme på andre steder du vet om. Dette er bare ment som et lite triks. Et simpelt, enkelt salgs-tricks. Mange vil kanskje se på dette som en teit tråd, men jeg gjør det bare for å hjelpe folk som kanskje ikke er så erfarne med spillet. Det er veldig mye å lære om både kjøp, salg og farming i Guild Wars.

 

Gode steder å farme for gull-armor / gull-items:

 

Beetletune

Iron Horse Mind - Nord for Yak's Bend

Utenfor Bergen Hot Springs (Necrid Horseman)

 

***Måtte rette noen stygge orddelingsfeil. Hadde døgna når jeg skrev dette, så please forgive me***

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på at de går for mye over 1k, burde iallfall ikke gjøre det. Det eneste verdifulle man kan få ut av den er jo Major Vigor som selger for 3-4k og Absorption, som selger for 2-3k. Alle andre major runes er bortkastet, da man taper 50 liv på +1 attribute, så jeg mener at det er bare minor og superiors som er verdt å bruke (helst ikke mer en en superior) bortsett fra de 2 jeg nevnte over, og superior versjonene av dem er jo bedre.

 

(Lilla armors kan bare gi major og minor runer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...