shagg0r Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg driver å lager en side for mobiltelefoner. Den skal være beskyttet mot uautoriserte brukere, derfor må brukere som skal inn på den logge på med brukernavn og passord. Det funker forsåvidt greit men virker ikke ut som den klarer å lagre brukernavnet og passordet i sessions slik at jeg får sjekket om brukeren faktisk er logget på. Er det noen som kjenner til det problemet? Jeg tester siden på en sony ericson t630. Må jeg bruker cookies istedefor sessions? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du kan prøve: <a href="nextpage.php?<?php echo strip_tags(SID); ?>"> Da vil sessionsid'n som standard blir lagret i en cookie, være i url'n istede Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 har du husket session_start()? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ja har husket session_start() det funker fint på pc, men ikke med mobiltelefon. Skal prøve videre i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå