VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) ka synest dokkar om min nye side? ris, ros, hva kan eg putte på høyre side? Alt som står i menyen er bare sample, og ingen av linken fungerer. Endret 28. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Gørre farger og alt for firkantet (helt horisontale og vertikale linjer) i designet. EDIT: For ikke å snakke om kildekoden ... Endret 18. juli 2005 av DevN Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hvordan får eg runde kanter i sidene då? snakker rundt index.php filen. mellom menyene. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hvordan får eg runde kanter i sidene då? snakker rundt index.php filen. mellom menyene. Bilder kanskje? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 bilder blir jo nermest SLIT. ingen andre måter, vist eom bilder, men kanskje dere som kan PHP, HTML ganske godt hadde noen andre alternativer. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) og hvis dere merker under logoen, ser dere at det er en liten kant rett nedom, hvordan kan eg få vekk den? Endret 18. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Triste farger og litt for "standard" design.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 triste farger, fargene passer jo med logoen då, og det er jo hentet fra FPS krigs spill. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 er det mulig å bruke denne kuden i et bilde: margin-top: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 er det mulig å bruke denne kuden i et bilde: margin-top: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; Du kan heller bare skrive margin: 0 istedenfor, gjör bortimot samme nytten bortsett fra at den fjerner også den eventuelle bottom-marginen også. Ville hatt litt padding på innholdsboksen, og en dropshadow rundt den. Likte ikke grönnfargen, og ville satset på et litt mer töffere design siden hjemmesiden er om gaming. Kanskje litt mer töffe effekter som gjör at siden blir litt nyskapende og passer til gaming Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 så har det jo seg slik at siden blir straks masse bedre når innholdet kommer, for då fylles alle kriker og kroker. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du skal vel ikke bruke domenet du bruker i dag vel? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 sponser du meg med betalings domene då eller? sre det ut som eg driter penger??? Lenke til kommentar
resol Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 50-90 kroner er mye penger ja.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Link er greit http://www.gamer.frac.dk/ Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 sponser du meg med betalings domene då eller? sre det ut som eg driter penger??? nei, men vil du jobbe seriøst kan jeg like godt advare deg med en gang. uten å opptre proffesjonelt, og ha skikkelig domene har du ikke lesere. man skulle ikke tro det, men brukerne er faktisk gode på å sjekke øyerefleksen som retter seg mot adresselinjen og domenenavnet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 sponser du meg med betalings domene då eller? sre det ut som eg driter penger??? nei, men vil du jobbe seriøst kan jeg like godt advare deg med en gang. uten å opptre proffesjonelt, og ha skikkelig domene har du ikke lesere. man skulle ikke tro det, men brukerne er faktisk gode på å sjekke øyerefleksen som retter seg mot adresselinjen og domenenavnet. så må du og tenke på at eg har ikke tenkt å lage en verdens kjent spill side heller då. og er ikke intrisert i å betale. liker ordet gratis. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hva er koden for å sitte opp en slik tabell? med 0 mellomrom mellom rutene. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kanskje du skulle lære deg HTML og CSS skikkelig før du begynner å lage sider? Du setter opp siden vha en stor tabell, du kan jo sjekke ordboken og se hva tabell betyr. Du mangler "doctype" og "charset" blant annet. Du bruker utdaterte tagger. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 har ahtt en pause på ca 1år når det gjelder alt med html, php css osv. så eg kan det egentlig, men det e litt glamt vekk skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå