Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei:) Lurer på hva som er vanlig temp. har 46 når jeg ikke gjør noe...når jeg spiller 70+..er dette uvanlig? har et Sapphire x800 256.Ikke pro eller noe sånt, bare x800. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg har et x 800XT PE kort er det ikke det det heter??) Med default vifte hadde jeg omtrent samme temp som deg både på under belastning og på "frigang" for å si det sånn. Dette skal iflg flere kilder være greit, men jeg monterte Zalman heatpipe med vifte. Temp gikk da ned med 10-12 grader i "begge ender". Demontering av default vifte og monteringen av den nye er svært enkel til orientering. God kjøling til et minimum av pris Endret 18. juli 2005 av Nikkos Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Takker :!: Da svetta jeg plutselig litt mindre Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 ATItool har målt mitt PowerColor X800PRO VIVO 256 MB på 80 grader. Også tok jeg en titt i BIOS'en til kortet mitt hvor jeg fant ut at kjølevifta vil ikke kjøre 100% før over 100 grader. M.a.o, jeg vurderer å montere vannkjøling og bygge dette om til en kaffetrakter "Kaffen er lunken, spill mere Doom III da mann!" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Det høres ikke bra ut vannkjøling er greit å ha Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Også tok jeg en titt i BIOS'en til kortet mitt hvor jeg fant ut at kjølevifta vil ikke kjøre 100% før over 100 grader. M.a.o, jeg vurderer å montere vannkjøling og bygge dette om til en kaffetrakter Dette kan du sikkert endre på. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 ATITool er fint. Der kan man overvåke temp, stille mange nivåer på viftehastighet osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 hei, Jeg bruker det, håper tempen blir bedre når jeg får meg nytt kabinett, jeg har en mikrobølgeovn som kabinett nå Tror ikke det er noe gale med kortet, er kabinettet sin feil det her tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå