Sweet Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) hey er det noen av dere som kan finne en driver til PLX Technologies PCI9052 ? det er et sånt PCMCIA - PCI adapter kort, og uansett hvor jeg leter finner jeg ikke driver noen som kan finne eller?? vær så snill? Takk på forhånd Mvh Sweet™ EDIT : Leif Endret 18. juli 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Står det ikke noe mere på det kortet ditt? Det er navnet på brikkesettet som heter det du oppgir. Men er er drivere til et Linksys kort som har samme brikkesettet, kanskje det går, kanskje ikke: http://network.free-driver-download.com/Li...NT-2000-XP.html Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hhmmm beklager, funker ikke :S når jeg prøver og installere ved høyreklikk på .inf fila, står det installation failed.. prøver jeg med add/remove hardware, så sier den at den ikke finner drivere, selv om jeg spesifikt velger den fila... :S noen andre som vet eller har driver? :( Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Står det ikke noe annet på kortet? Ingen navn, ingenting? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 nei det står absolutt ingenting.......... jeg sitter og ser på kortet nå.. står bare det jeg har skrivd i åpnings tråden, PLX tech osv osv osv.... jo.... nede i hjørnet der hvor det står at kortet er sjekket for FCC standarder, står det WL-11000P..... det står et serie nummer : 3892B986 og det står REV:2A baksiden står det : AT-WRPCI-001 hmmm.. men finner ikke noe på hjemmeisden dems.... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 http://www.jungo.com/products-wdplx.html#plxdownload Er noe som kalles windriver på denne siden. Du kan teste og se om det stemmer. Lykke til. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 hmm etter det jeg skjønte var det for og lage en driver.. :S det er ikke noe jeg har peil på huff, har sendt mail og sånt til Allied Telesyn.. men ingen svar.. :S Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Med det siste nr ditt finner jeg at Belkin kan være produsent, ikke sikkert, men her har du en driver til: http://www.network-drivers.com/drivers/129/129655.htm Forøvrig slakter alle kortet ditt(!), de har samme problemet som du har, så kanskje du skulle bare få deg et annet? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 hmmm gjør de? jeg vet ikke jeg, jeg fikk det graits lissom,så tenkt eje gkunne prøve.. men takk for info =) er på utkikk etter nyt tnå btw lol Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 hmmm, roxxx. du vet dette var for win 3.1 sant? :S Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, jeg finner ikke noe annet, har søkt litt, er mange Linux folk som driver med det kortet. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 ja jeg så det, men jeg skal teste denne driveren når jeg kommer hjem i morgen takker edit : er 19. driveren jeg prøver Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Men jeg gir meg ikke, her er det nærmeste tror jeg, prøv denne først: http://web.belkin.com/support/download/dow...oad=1469&lang=1 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 heheheh takker takker skal prøve alt jeg får tak i Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 nope, ingen av de to funka... jeg ahr ringt allied telesyn, men de har enda ikke ringt tilbake, H*LVET*S DRI** FIRMA.. men men, fått tak i nytt kort da som faktisk funker, men om noen har driver til det andre kortet mitt, tar jeg gjerne imot ¨ takk for all hjelp, hilsen Sweet™ :!: Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 ja der fikk jeg mail fra AT, quote : Response (Jacob Miskimens) 07/20/2005 09:31 AM Tommi, The WRPCI is more of an adapter for the PCMCIA card that you are installing. The drivers you would need would be for the PCMCIA card. Let me know if there is anything else. Jacob å jada, det har jeg jo prøvd, og det funka akkurat like mye som å slå en flue med krystall glas uten at glasset knuser.. amatører Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg leste etterpå at hvis du ikke brukte det medfølgende(?) pcmcia kortet var du garantert problem, jeg foreslår du bosser det!, eller arkiverer det langt vekk. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 jaja det var jo det medfølgende jeg brukte nå da men AT = FU! fikk nytt D-Link kort i dag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå