Gå til innhold

seal of crusader eller conviction


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha begge fulle, kan du fylle opp crusader først. Conviction vil ikke ha noen veldig merkbar effekt før du har lært concecration (trenger talentpoints i retri for å lære det), som bruker veldig mye mana.

edit: Jeg tenkte på Benediction, ikke Conviction :blush:

Endret av kazaa
Lenke til kommentar
Improved Crusader burde du ikke bruke noen poeng på i det hele tatt. Conviction er et mye bedre talent og det er her du bør bruke poengene.

 

Til deg over: Er det Vengance du tenker på?

Glem inlegget mitt.. Jeg tenkte på benediction, ikke conviction :blush:(15% mindre manacost på retribution-spells)

 

Mer % sjanse for critical hit er selfølgelig å foretrekke i forhold til mer effektiv SoC. Så jeg er enig med deg over.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha begge fulle, kan du fylle opp crusader først. Conviction vil ikke ha noen veldig merkbar effekt før du har lært concecration (trenger talentpoints i retri for å lære det), som bruker veldig mye mana.

edit: Jeg tenkte på Benediction, ikke Conviction :blush:

concecration er det den fattige AoEen som noen paladins stormer inn i våre rekker og fyrer av, og deretter stormer vekk med kyllingskjoldet? :!:

Lenke til kommentar

Er så utrolig fatti i BG å se en pala løpe inn i horde klynga og fyre løs concecration, for så å hive på "kyllingskjoldet" og løpe tilbake. Lurer på om de venter hele CD på Skjoldet før de angriper en igjen, synes alle palaer har skjoldet klart hveeer gang de går i hordeklynga. Hva er egentlig dmg på concecration? Pleier bare å ignore den og stå midt i, synes ikke jeg mister spess mye liv, og jeg er mage ;) Paladiner i BG er rett og slett latterlig spør du meg :p

Lenke til kommentar
Er så utrolig fatti i BG å se en pala løpe inn i horde klynga og fyre løs concecration, for så å hive på "kyllingskjoldet" og løpe tilbake. Lurer på om de venter hele CD på Skjoldet før de angriper en igjen, synes alle palaer har skjoldet klart hveeer gang de går i hordeklynga. Hva er egentlig dmg på concecration? Pleier bare å ignore den og stå midt i, synes ikke jeg mister spess mye liv, og jeg er mage ;) Paladiner i BG er rett og slett latterlig spør du meg :p

heh, timer jeg det riktig og med litt flaks kan jeg få av 4, ja 4 consecrates før jeg dør.

 

4x 348dmg til ALLE som er rundt der.

 

Er ikke så veldig galt egentlig :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...