lagwagon2 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei Jeg driver litt dugnadsinnsats for friidrettsklubben min og skal lage hjemmeside. Jeg har laget et utkast her: www.xg-design.net/steinkjer/ Jeg har et problem, hvis dere klikker på aktive utøvere hopper liksom hele siden et ganske stort hopp til siden. Dette gjelder da firefox og opera. Jeg har testet litt, og funnet ut at dette hoppet er et produkt av hvor mye tekst det er i "innholds-diven". Har noen her tips/råd til hvorfor det er slik og hvordan jeg kan fikse det. (utrolig nok blir det ikke sånn i IE) Takker på fohånd for alle svar. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hehe, det er berre det at scrollbaren kjem på høgre side. Lenke til kommentar
lagwagon2 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 baaaahhh...gremmes:P Men likevel veldig irriterende..jeg blir gal av den hoppinga... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hehe, det er berre det at scrollbaren kjem på høgre side. Tok tid før jeg fant ut at det var problemet på min side også, hehe Lenke til kommentar
lagwagon2 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Det er jo tamt da...begynnte å lure litt, men nå vet jeg ihvertfall at det ikke er meg, er ganske fersk i webdesign osv... har photoshoppa i laaang tid, og har endelig laget meg egen hjemmeside (http://mathias.xg-design.net), ganske minialt design, men det er slik jeg liker det, holder på å lager nytt forresten. tør jeg legge det ut for kritikk her tro? Uansett, problem solved:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå