Lokaltog Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Seriøst, dette er den latterligste tråden her på lenge. Greit nok at noen har rippet deg og at det er feil og fælt, men å starte en egen tråd for det føler jeg blir noe overdrevent. Ingen andre enn offeret for rippingen kan heller gjøre noe med saken, og hvis du ville ha råd eller bare få ut frustrasjon synes jeg webcaféen passer bedre til sånne småting. Vis at du har baller, du Ludrio-mann. Forsvar deg som en mann! Jo, uranus, skal sende han en link til denne tråden når han kommer på msn Gni det inn med salt. Jeg tror fyren har lært leksa si. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Seriøst, dette er den latterligste tråden her på lenge. Greit nok at noen har rippet deg og at det er feil og fælt, men å starte en egen tråd for det føler jeg blir noe overdrevent. Ingen andre enn offeret for rippingen kan heller gjøre noe med saken, og hvis du ville ha råd eller bare få ut frustrasjon synes jeg webcaféen passer bedre til sånne småting. Vis at du har baller, du Ludrio-mann. Forsvar deg som en mann! Jo, uranus, skal sende han en link til denne tråden når han kommer på msn Gni det inn med salt. Jeg tror fyren har lært leksa si. Joda, det vise lokaltog taler igjen No offence, men du virker da litt negativ her. Synes slettes ikke tråden er så aller verst jeg, ble jo god gang her. Hvis du synes at tråden er så unødvendig og latterlig, kan du jo enkelt og greit bare holde deg unna Er ikke verre en det. edit: leif Endret 18. juli 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
resol Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Klagde du når noen dedikerte en hel tråd til å beklage ripping av tekst Lokaltog ? - din tekst vel og merke... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Klagde du når noen dedikerte en hel tråd til å beklage ripping av tekst Lokaltog ? - din tekst vel og merke... Takker for støtten Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Har snakket mer med Espen på MSN nå, og han har bedt om unnskylding, og endret footeren på siden sin, til © fatalt.org designs. Han har da fått lov å beholde designet inntill han får laget noe selv;) Peace espen, fred. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Fint at han ble tatt Espen har altid vært en luromdreier av høy klasse, så dette skal han få høre... Kos fra PoW og Shoujo Endret 19. juli 2005 av PoW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Klagde du når noen dedikerte en hel tråd til å beklage ripping av tekst Lokaltog ? - din tekst vel og merke... ME! :!: EDIT: Jeg rippa ikke selve teksten, bare utgangspunktet. Men nok om det... -------- OT: Kunne dere ikke sendt Espen en cd med et eller annet kjipt WYSIWYG-program, slik han kunne mekket en side som garantert hadde havnet i tråden for verste nettsider? Godt dere fikk ordna opp da... Endret 20. juli 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ex0n.. Jeg her mekket meg en ny side.. Riktig nok med dreamweaver og photoshop. www.ubaat.moo.no. Værste sider er kanskje å ta litt hardt i. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://www.ubaat.moo.no tror den skal funke bedre.. Men men kan gjerne få en cd med prog. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ex0n.. Jeg her mekket meg en ny side.. Riktig nok med dreamweaver og photoshop. www.ubaat.moo.no. Værste sider er kanskje å ta litt hardt i. så dette er espen? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jess. I egen person. Hadde eg hatt en bibel her skulle eg lagt hånden på den og sagt "skal aldri mer rippe noen sitt design" Har lært og er en ny og bedre person. Iallfall på det punktet. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 folk som legger hånden sin på bibelen stoler jeg ikke på. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 folk som legger hånden sin på bibelen stoler jeg ikke på. Samme her, var til en venn av en kompis en gang, han hadde to bøker ved datamaskinen: HTML for dummies og bibelen :!: Og nei han var ikke til å stole på... (trenger ikke nevne grunn her) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jess. I egen person. Hadde eg hatt en bibel her skulle eg lagt hånden på den og sagt "skal aldri mer rippe noen sitt design" Har lært og er en ny og bedre person. Iallfall på det punktet. Gode greier det Espen, fint du har lært Men må si meg enige med de andre, bibelen er ustabile greier, ikke til å stole på noe av det våset som står i den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Gode greier det Espen, fint du har lært Men må si meg enige med de andre, bibelen er ustabile greier, ikke til å stole på noe av det våset som står i den Hvorfor diskuterer vi bibelen nå plutselig? :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 fordi Espen e rpersonen til å legge hånden på bibelen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Gode greier det Espen, fint du har lært Men må si meg enige med de andre, bibelen er ustabile greier, ikke til å stole på noe av det våset som står i den Hvorfor diskuterer vi bibelen nå plutselig? :!: Si det Lenke til kommentar
f00b Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Stian89: Du minner om en mobber som endelig har funnet seg et offer. Greit nok at fyren har tråkket deg på tærne, men trenger ikke å dra den så langt selvom. Er uenig i at man bare skal overse det dersom man kommer over unødvendige og tåpelige tråder, om man ikke sier ifra så blir det bare mer og mer av det! Det er egentlig ganske egoistisk sagt at man bare skal overse det, akkuratt som om jeg har lyst til å måtte filtrere ut seriøse og latterlig/tåpelige/useriøse tråder Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Stenges Problemet er løyst og vidare prat om dette vil berre forverre problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg