Gå til innhold

Rip off av design. | Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje vi skal lage en portal med slike sider? :)

Noko slikt: http://pirated-sites.com ?

piratsider er ledig i alle tlds..så mulig jeg kjøper piratsider.net

bindestrek er uheldig i domener, men om noen har noen kreativeforslag så få dem på bordet :)

Dette krever såklart sitt publikum også, som aktivt kan søke etter sider som er bøff..vet ikke om man skal prioritere norske sider jeg?

Syns uansett det er en morsom ide som kanskje kan gjøre direkte bøff mer tabu...

Lenke til kommentar

Her lykter det kylling ja! :p

Kunne da i det minste slengt tilbake et "go f**k yourself" eller noe sånt, bare for å vise at han har baller, men den gang ei...

Slike folk fortjener juling, men tru han med politianmeldelse (han har jo tross alt brutt loven), så tipper jeg han gir seg rimelig fort. Selvsagt er det overkill med politianmeldelse, men det pleier å skremme de til å gi seg.

Lenke til kommentar

Fikk kontakt med han igjen, han trengte vel litt tid å tenke på, og utifra hvordan han snakker på msn, virker han noe treg under topplokket.

Skal ikke drive å poste hele chat loggen her, men vi kom til at vi skulle snakkes på MSN imorgen, og da skulle han ha fjernet rip-offen. Så gjenstår det bare å se om han er komtetent til å holde hva han lover..

edit:

han banna ikke en gang til meg nei, virka _veldig_ kylling som du sier, og han gav seg uten politianmd. :p

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...