Gå til innhold

Rip off av design. | Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Dagen, jeg og noen kompiser driver siden fatalt.org.

Jeg fikk her forleden dag, tips av forum bruker på hw.no, PoW, at designet vårt har blitt brukt på en annen side også.

Nemlig denne siden: http://home.no/nedlading/ub%e5t/ub%e5t2.htm

Javel, det er jo direkte stjeling :no:

Fyren som tok designet, heter altså **, og det mest patetiske av alt, er at han har skrevet "© * design. 2005." nederst på siden, akkuratt som om det var han som sto for designet! :roll::nei:

Jeg vet at fatalt.org designet er rimelig slakt, det er ikke poenget, poenget er at fyren tok rip off av siden uten lov.

For å prøve å bevise at det faktsik er fatalt.org som hadde designet først, ta en titt her: http://home.no/nedlading/ub%e5t/design/head.jpg

Hvis han hadde original designet, hvorfor skulle han da hoste VÅR header??

Og ta en titt på css fila, den er akkuratt lik som fatalt.org sin.

Alt jeg vet, er at jeg satt i Photoshop og lagde det designet, og at han nå stjeler det..

update!

forumbruker på hw, PoW, sier at han har hatt kontakt med denne espen fyren, og sier igjen at Espen har sagt at vi gav ham tillatelse til å bruke vårt design. Jeg mener, faen da, det er jo toppen av frekkhet. Aldri hørt om fyren før jeg :thumbdown:

Så *, hvis du ser dette, kan du trykke det fete sleskete hodet opp der sola aldri skinner!

Kanskje ikke så viktig å lage topic om dette, men det er da utrolig irriterende med sånne folk, som ikke kan gjøre noe selv, og derfor går å tar det av andre, og på toppen av alt, utgjør det for å være et eget produkt!

Ned med *! :thumbdown::thumbdown:

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stjeling av design er det verste jeg vet..En gang fant jeg ut at en jeg kjente ganske godt drev å sjal script og koder jeg hadde laget, gjett om jeg ble skuffa da...

Lag en hall of shame som Lokaltog da;-)

En hall of shame ja, hehe. skal se på det, får bare ikke håpe lokaltog mener vi ripper av han da :p

Lenke til kommentar

Ufff!!! sånn er så sinnsykt irriterende...

Først stjeler han design fra fatalt.org også på toppen av alt skriver han at det er han som har copyright på siden! :no::thumbdown: *nå klikker det for meg*

ble litt skremt også for læreren min heter det samme som han som har "laget" siden. men det er ikke han, for han der kommer fra et anna sted!

Endret av YaNkEs
Lenke til kommentar
Alt jeg vet, er at jeg satt i Photoshop og lagde det designet, og at han nå stjeler det..

Også kom han og tok meny-fargene?

Enig at det er plagiat, men ikke så mye design som er ripped. Men dårlig gjort om han har stjelt css-fila deres da.

Og må dere skrive så utrolig stygt? *Samle inn utropstegn*

Endret av Domodyret
Lenke til kommentar

Hehe:)

Takker for responsen folkens, flott vi er enige om at espen ikke er helt på rett kjøl her ja!

Gode greier, det er bar å henge ham ut, så folk får se hva han har gjordt..

Det som trolig provoserer meg mest, er at han påstår at han fikk tillatelse av oss å ta designet! Og vi som aldri har utvekslet et ord med han!

Itillegg til dette, at han skrev © seg selv, nederst på sida!

Utrolig irriterende ja!

Lenke til kommentar
Sånne folk som han espen duden som ikke kan lage sider selv. hvorfor bruker ikke dem nettsider som har freetemplates da? der er det lov å laste ned en side og bruke den!

UFFF for en taper. :mad:

Vi spammer gjesteboka!!

<HalTan-mode>

drama.jpg

</HalTan-mode>

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Sånne folk som han espen duden som ikke kan lage sider selv. hvorfor bruker ikke dem nettsider som har freetemplates da? der er det lov å laste ned en side og bruke den!

UFFF for en taper. :mad:

Vi spammer gjesteboka!!

<HalTan-mode>

drama.jpg

</HalTan-mode>

:mrgreen:

:!: Nice :D

Litt dumt av meg å quote hele bildet da men ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...