Bernt84 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg har prøvd litt forskjellig og får ikke til å opne en dmg fil. prøvde først med deamon tools, men det funka ikke, så nå er jeg litt frustrert.. lasta ned photoshop fra www.download.com og får ikke testa det pga jeg får ikke opna filen.. noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 dmg er en image fil beregnet på MAC. Lenke til kommentar
Bernt84 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 auda... men om jeg laster ned OSX og får konventert det til en IDo fil, kan jeg da opne den med deamon tools ? en liten fugl som viska om det, men jeg har ikke peilig... Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det har jeg ikke prøvd. Men blir ikke det og gå litt mange omveier? Finner du ikke en versjon for windows? Lenke til kommentar
Bernt84 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ser at jeg har surra GROVT her... laster det ned på nytt, men takk for all hjelp Lenke til kommentar
Bernt84 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 jo, det var det jeg også fant ut.. men det er snakk om over 300 mb... så jeg bare lurte egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå