r Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har sikkert noe med vakuum/stråling osv. ute i rommet å gjøre, og hvilken effekt det har på sæd. Men det gjør likevel ikke eksperimentet mindre morsomt! :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sweet da, nå får vi jo endelig vite hva som skjer hvis vi tar med grisespermen vår på tur i rommet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sweet da, nå får vi jo endelig vite hva som skjer hvis vi tar med grisespermen vår på tur i rommet. Ja, det har jeg alltid lurt på! :!: Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 De kunne spart seg bryet og spurt meg... Jeg har masse grisesperm på rommet, det lukter. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Tenk å være den første grisesædcellen i verdensrommet!!!!11[imgs]http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1083560243.35911.jpg[/imgs] Genialt bra Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sweet da, nå får vi jo endelig vite hva som skjer hvis vi tar med grisespermen vår på tur i rommet. Ja, det har jeg alltid lurt på! :!: Åja! Jeg gleder meg _villt_ til de offentliggjør resultatet! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 OMG, kineserne gjør forberedelser til å dra en Moonraker! (For de uopplyste - I Bond-filmen Moonraker sender en slem mann mange slemme menn opp i verdensromme. Der skal de formere seg for å danne en superhær av rommennesker som skal ta makt på jorden. (om jeg ikke husker helt feil.) En av de slemmeste mennene blir for øvrig snill. Han har jerntenner.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå