Tonio Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Denne er mye, mye bedre. (Kan spoile..) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Heh, når du venter foran bokhandleren klokken 1 om natta for å få tak i en barnebok, da har du fortjent spoilern... boka går faktisk under kategorien "voksenbøker" enkelte steder ! Nei vil ikke si 6'ern er en barnebok.. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nei, half-blood prince er ikke noen barnebok. Hadde bokhandelen der jeg bor (midt på svarteste bøgda) vært åpen den natta så hadde jeg vært der... Men med tanke på at de hadde solgt fire-fem stk når jeg kom klokka ett neste dag så var ikke det så farlig Boka er dritbra, thou Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg er nødt til å spørre om et dumt spørsmål... Hva er spoiling? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg er nødt til å spørre om et dumt spørsmål... Hva er spoiling? Når du som i dette tilfellet ødelegger spenningen for noen i fks. en bok ved å fortelle dem hva som skjer i boka, før de selv har lest den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå