SkinnyT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 En mann kjører forbi en gjeng med Harry Potter fans og skriker ut hva som skjer på slutten på den nye Harry Potter boka! *SPOILERADVARSEL* Filmen ser du her. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Og i relaterte nyheter, "Man commits suicide after learning Harry Potter spoiler" Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Åssen visste den mannen slutten? Er det noen som får lese boka før alle andre? Endret 18. juli 2005 av morningstar665 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dèt kaller jeg god humor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Må bare få denne posten i 'Mine innlegg', så jeg finner den igjen når jeg har lest ferdig boka.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Åssen visste den mannen slutten? Er det noen som får lese boka før alle andre? Jeg innbiller meg at han bor på vestkysten, og hadde en venn på øst kysten som ringte og fortalte han. Om ikke så hadde de bare skumlest de siste sidene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 aww, det der kunne blitt bra, men han stakk jo av før de rakk å reagere skikkelig. Skulle sendt Triumph istedet. =P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hehehehe. Triumph ville vært perfekt. Men, måtte vel hatt med seg livvakter. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Til dere som ikke har lest ferdig boka ennå; Ikke se filmen før dere er ferdig med den. For det kommer som en skikkelig overraskelse det som skjer... Nice film da. Ble ferdig med boka igår. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Og i relaterte nyheter, "Man commits suicide after learning Harry Potter spoiler" Han fyren må ha hatt alvorlige problemer i hodet da. Men synd er det For dere Potter Fans. Diskusjonsforum WARNING! Endel spoilere å finne her inne. Endret 19. juli 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vi har også to Harry Potter-tråder på dette forumet, under bøker. Den ene tråden er lagd for de som ikke vil bli spoila av de som har lest den sjette boken, link. Den andre er (logisk nok) med spoilere, link. Linken er forøvrig ute på spoilertråden!=) Har ikke sett klippet enda, men jeg synes ikke det er morsomt o det hele tatt. Dere aner ikke hvor kjipt det er å bli spoila hvis dere synes dette er morsomt. Bra smaken er delt. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Til dere som ikke har lest ferdig boka ennå; Ikke se filmen før dere er ferdig med den. For det kommer som en skikkelig overraskelse det som skjer... Nice film da. Ble ferdig med boka igår. jeg håper du er sarkastisk? filmen kommer i 2008. Filmen som kommer til vintern er fra bok nummer 4, the goblet of fire. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 h3nrik, har du fulgt med på hva denne tråden handler om? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 h3nrik, har du fulgt med på hva denne tråden handler om? my bad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg hadde nok blitt veldig sint om noen spolerte gleden for meg på den måten, men det var jo litt morsomt å se klippet da. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heh, når du venter foran bokhandleren klokken 1 om natta for å få tak i en barnebok, da har du fortjent spoilern... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 :!: Hurra for folk med skikkelig humor Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heh, når du venter foran bokhandleren klokken 1 om natta for å få tak i en barnebok, da har du fortjent spoilern... Det er jeg sterkt uenig i. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heh, når du venter foran bokhandleren klokken 1 om natta for å få tak i en barnebok, da har du fortjent spoilern... boka går faktisk under kategorien "voksenbøker" enkelte steder ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå