Janster Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg vil ha tak i en okay barebone pc til spilling og ymse, men ville helst ha en AMD versjon, jeg har trålet nettet ,men funnet NADA Har noen en ide? Bør holde til CIV IV når det kommer, så ikke et for dårlig GFX kort heller Jeg skal tråle videre imens Hilsen Jan Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Her er det noen. Et X800XL er ganske OK spillekort. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ah på bunn der var det noen, jeg er litt rusten, så ser meg vill på at AMD har begynt med nummere og(sukk) hmm de har ingen grafikkort men regner med at de kan bruke hva som helst av typer mao .. Grei pris, burde bli en under 4k med en okay setup da håper jeg. hilsen Jan Lenke til kommentar
arokh Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skal du ha en AMD barebone så kjøper du Shuttle SN25P. Ingen over, ingen ved siden. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25733 Andre barebones er bare bleke kopier av Shuttle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå