bengh Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hadde du tenkt å skru sammen PC'n selv ? Da tror jeg du bør sette deg ned å lese en del om Sata, FSB speed etc før du går i gang. Veldig viktig at du ikke bommer her elles er jeg redd prosjektet kan ende i blå røyk For øvrig ser det ut på testen det referese at Sata m/kabler er på plass. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) prøvde nettopp med eit annet hk, og da får eg bilde i 2 sekund og så slår den seg av, noen aning om hva som er gale? etter litt bilde kommer det noe helsiken med bæbuing og så slokker pcen seg har sjekket: ram cpu skjermkort hder Endret 18. juli 2005 av ZaiCoN Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 testa nettopp uten cpu, og da slår den seg ikke av, dette hket tåler ikke å bli klokket Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dårlig bilde, men jeg fant ikke noen S-ATA kontakter jeg heller Kontakt butikkken, og si at du har fått feil vare (noe som er åpenbart) så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå