fargoth Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei sveis kamerater! Jeg kunne tenkt meg en Enigma, men har ikke runene som trengs for å mekke den. Derfor lurte jeg på om noen her har en til overs, som de kunne tenkt å gitt meg? Sevfølgelig vil du få en stor personlig takk av meg, og du vil bli sett på som gavmild av alle som leser denne posten. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Dersom du spiller open multiplayer så er vel character og items lagret på maskina, om noen har kan de bare ta backup av savegame katalogen, gi deg stashet og gjenoprette backup Men du spiller kanskje på battle.net's lukkede servere der characters er lagret på serverne? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) trur også du får gratis enigma... tok brorn min 3 år og få tak i en men alltid lov og prøve seg... Endret 19. juli 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 trur også du får gratis enigma... tok brorn min 3 år og få tak i en men alltid lov og prøve seg... Har enigma eksistert i 3 år ? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 trur også du får gratis enigma... tok brorn min 3 år og få tak i en men alltid lov og prøve seg... Har enigma eksistert i 3 år ? veit vell ikke han har værtfall spilt i 3 år og fått 1 enigma Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 trur også du får gratis enigma... tok brorn min 3 år og få tak i en men alltid lov og prøve seg... Har enigma eksistert i 3 år ? veit vell ikke han har værtfall spilt i 3 år og fått 1 enigma Det blir noe annet dessuten, om han spiller på ladder så "begynte" han i fjor Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 uansett lang tid trukke noen bare gir fra seg noe de har spilt 1 år for Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du kan få min, samt masse annet snacks Skal sjekke i kveld om characterene mine er slettet, om ikke kan du få masse ladder snacks Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 God morgen! Takk for positiv respons, det er meget hyggelig av deg zaico! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Syntes egentlig man bør jobbe litt for items, ikke bare få gratis. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg spillte aktivt over et år, men mista nettopp rune kontoen min fordi jeg ikke hadde oppdatert den... på den lå det sånn 20xVex, 10xJah 10xBer noen zod og enda fler Ist... Hadde jeg fortsatt hatt kontoen, skulle du nok fått en enigma av meg, noe jeg tror noen på #hw.no har fått erfare... Har fortsatt mulekontoene mine, hvis du vil ha noe Uniques, så kan du få... Ikke no dyre uniques som Arky og WF, men sånn uniques som du får fra Mephi-runs... Har også et par gode sock-armor. Dette er SC-NL Edit: Jeg kan vurdere å selge alle kontoene mine for norske penger om noen er interessert... Dette inkluderer VELDIG mye saker, bla 3 Annis. PM meg for mer info. Endret 19. juli 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Syntes egentlig man bør jobbe litt for items, ikke bare få gratis. enig med den Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Lagde en liste over saker jeg har. Vet ikke om noen faktisk gidder å kjøpe, men da har jeg ihvertfall en skryteliste. Diablo2liste.doc Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det virket som det var char fra gamle ladder.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå