Gå til innhold

Diablo 2, Gratis Enigma?

Anbefalte innlegg

Hei sveis kamerater!

Jeg kunne tenkt meg en Enigma, men har ikke runene som trengs for å mekke den.

Derfor lurte jeg på om noen her har en til overs, som de kunne tenkt å gitt meg?

Sevfølgelig vil du få en stor personlig takk av meg, og du vil bli sett på som gavmild av alle som leser denne posten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du spiller open multiplayer så er vel character og items lagret på maskina, om noen har kan de bare ta backup av savegame katalogen, gi deg stashet og gjenoprette backup :p

Men du spiller kanskje på battle.net's lukkede servere der characters er lagret på serverne?

Lenke til kommentar
trur også du får gratis enigma...

tok brorn min 3 år og få tak i en

men alltid lov og prøve seg...

Har enigma eksistert i 3 år ?

veit vell ikke

han har værtfall spilt i 3 år og fått 1 enigma

Det blir noe annet :p

dessuten, om han spiller på ladder så "begynte" han i fjor :p

Lenke til kommentar

Jeg spillte aktivt over et år, men mista nettopp rune kontoen min fordi jeg ikke hadde oppdatert den... på den lå det sånn 20xVex, 10xJah 10xBer noen zod og enda fler Ist...

Hadde jeg fortsatt hatt kontoen, skulle du nok fått en enigma av meg, noe jeg tror noen på #hw.no har fått erfare...

Har fortsatt mulekontoene mine, hvis du vil ha noe Uniques, så kan du få... Ikke no dyre uniques som Arky og WF, men sånn uniques som du får fra Mephi-runs... Har også et par gode sock-armor. Dette er SC-NL

Edit: Jeg kan vurdere å selge alle kontoene mine for norske penger om noen er interessert... Dette inkluderer VELDIG mye saker, bla 3 Annis.

PM meg for mer info.

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...